HOT..bebeh HOT!

Siapa dengar HOT FM pagi tadi?Kak red kene interview ngan AM Krew!Kelassss nyah!Semua ni pasal cerita panas yang keluar kat Berita Harian semalam ar..Cerita juta2 babe!Terbaeek ar kak red!Ngko ado???

::HARUS tepek gambo dengan si blogger HOT neh!Redmummy in da house bebeh!Blogger mentor ai okeh ::

Hangat.Memangla hangat!Sampai ter"perasantan" kejap biler AM Krew duk bercerita pasal "Blog,Blogger dan Blogging"..Macamla depa tengah cerita pasai aku...(akukan ker blogger...gak?Muaahahahahahahahaah..harem!)Padehal.....*lempang* Tapi terasa sangat BEST.Bangga gak kott.Manataknya.Terasa komuniti blogger lately neh,dihargai sangat.Bukan senang kott.Nak keluar radio,newspaper bagai.Dah macam artis hoke.Ngkoo ado??Antara first blogger yang aku taw pernah masuk radio,kene interbiu was Hanis Zalikha.Ala bcos of nama dia listed Top 10 Fastest Rising People (Hanis Zalikha kat nomot 6,Siti Nurhaliza pun kalah oke!) dalam Google Malaysia Top Searches 2010.And now turn my mentor..kak red pulak!(eh eh,ngko terima ker kak aku jadik protoge?Pepandai jek aku...kan??*LEMPANG*)Seronot banget.Bangga sehh^_^

Kalau orang tanya aku kenapa ngko sibuk2 berblogging neh?
Dapat DUIT ker?
Memang.Memang  boleh buat duit!
Tapi kenalah pada gaya,usaha ngan caranya.
Bajet2 nak terus dapat duit "juta2" cam kak red immediately after ngko bukak belog tak dapekla..memang TAK la kan.Kata usaha tangga kejayaan.
Yang pasti dah ramai yang aku jumpa berjaya buat blogging ni as sumber side income,extra income derang.Boleh ja..
BEST?
Bole FEMES ker jadik blogger?
Ntah.
Tengokla belog ngko spesies apa.
Kalo belog gossip artis tu,KONFEMla bole glemer cepat!Ranking UP gegiler punya.Tapi macam aku,sekali sekala been invited to blogger's events or function dah kira besar rahmat kott!


Selalu jenjalan,merayap TERjumpa artis pun dah TERASA,perasan HOT aper..ngko adoo??


ULTIMATELY..
Pada aku berblogging ni..solely because of MINAT.INTEREST aku.
Aku suka nak bercerita,nak share nak kongsi
One way to do it is dengan menulis!^_^
Aku suka kalau bila mana aku baca satu2 tulisan tu..
Rasa dekat..mesra dengan readers
Terasa dekat kat hati..macam kawan2 tenga bersembang,bercerita.
Maybe penulisan aku tak sampai YET to that level.
Kalau aku managed to achieve that perrrgh.
We never knows.
Apa yang kita tulis,yang kita cerita,yang kita kisahkan..mungkin tampak ringan,kedengaran remeh..
Tapi bawa maksud,bermakna BESAR,PENTING pada yang lain..
Mata pena lagi tajam dari mata pedang..kan?
Apapun..
Tapi yang pasti,ini tulisan aku..cerita aku..
Cerita jujur dari hati aku.
Cerita korang macamana pulak?

Comments

  1. btl 2.. cool giler kak red. mmg femes dh dia.. bilerlaa nk jd cm2..hee

    ReplyDelete
  2. rugi dengar kjap jer interview..msa otw g office...anyway...teruskan kak dia...chayuk chayuk...figthing!!!

    --nak jdkan kak dia sbg idol and mentor blogging boleh????--

    ReplyDelete
  3. Ujang : Awatnya..?

    Bro dark : Ala bro pun da penah kua paper perrr..femes gak woh!:p

    Vera : Thanks babe!*blushing*

    ReplyDelete
  4. aku blogging pon tade arah tujuan...

    hahaha..

    blog jadi tempat aku merapu ja...

    orang lain buat duit riban2...

    ko pon boleh la jadi blogger femes.. usaha! usaha!

    ReplyDelete
  5. hahaha

    hotfm tu tepon waktu akak ngah sibuk nganto gegirl ke skolah
    haru biru akak dibuatnya tau

    Redmummy

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..