Posts

Showing posts from November, 2012

My Not So-Wordless Wednesday : Terboooik!

Image
Ubi kayu rebus cicah sambal ikan bilis dengan petai. Ingat senang ka nak jumpa yang neh?

Sangat SUSAH oke!
Lagi2 bila dimasak dengan penuh kasih sayang! *setetment bodek*
Tima kasih my mother-in-law.Lap u kuat2! Ammmuahs :)

My Not-So-Wordless-Wednesday : Hallo!

Image
Do you think m CUTE?
^_^

Wait till' you see my MOMMY!


Hehe

Acaner ni dek?

Image
Omey2 ibu...

Biler dipakaikan kaler puteh macam ni,dah gaya macam surgeon pun ya,macam chef pun ado!
Hmmmm..
Pejam celik,pejam celik, dah nak dekat 2 bulan pun umur awak..
Meaning tak lama jer lagi ibu dah nak kena masuk keja balik.
Betapa ibu harap,ibu tak payah keluar pergi keja n bole duduk rumah jaga awak dengan abang nel,adek..
Cemanala ibu nak lepaskan awak untuk orang lain jaga??
Tho,awak selalu "dera" ibu sampai ke subuh with ur sleepless nite cranky pe'el..tapi bile nengok lesung pipit sebelah awok tu..ibu CAIR oke.

CAIR!

Redho ja,jadik "zombie" hari2.
Ibu dah redho jugak..badan ibu tak kurosh2 demi awok!*tetibe* 


Bottomlinenya....cemanala ibu nak masuk keja n tinggalkan awak dak???

Huwaaaaa

T___T. 
En.lola..nak benti keja bole?

-____________-