KeJAKUNan yang boleh dimaafkan...kott?

Tataula...kalau aku ker yang "ketinggalan train" 
Tadi,balik dari merayap dari kenduri kawin sama doa selamat umah kawan aku merayap pi pasar malam.
Besala aku...kan?
Suka cuci2 mata.
Then terjumpa benda alah neh.
Seyes.
Aku tergerak nak share ngan korang 




Charger henpon guna bateri 


*mode JAKUN*
Sangat usefull untuk orang yang kuat travelling..kan?
Tak payah guna sumber letrik or takyah susah2 nak cucuk2 
kat tempat rokok yang dalam keta tuh!
Pakai sebijik bateri jek.


Sape penah tengok?
Aku seyes first time
Seyes 
Jakun jap!
^_^

Bole consider kottt,jakun aku yang SATU neh..KAN?
Baek cakap YA,kalau tak.....*gangsta mode*


Comments

  1. Aik sama lar. Lisa pun x pernah tengok bendalah ni.

    ReplyDelete
  2. ok..ok..ok... aku jakun nombo 2.. lepas ko..

    hehe..

    ReplyDelete
  3. haha..benda ni kat downtown ada jual lah..tapi benda ni memang sangat praktikal kan?takpe jakun kat benda baik takpe.

    ReplyDelete
  4. Lisa : Tula..jom jakun jom! :D

    Fida : Owwh,jakun bole pakai nombor ehh ^_^ *mode bodo2 alang *

    Sendra : Lar yeke..ker?Tatau,perst time nampak *sambung topang dagu-JAKUN!*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..