Haih


Sikit hari ja lagi,bole keluar sawang kott belog aku neh..
Haih
Lately ni..level kesihatan aku agak merundum.
-___-
Ntahla..
Antibodi dah tamat tempoh ka...
or 
Probably simptom2 3series da start 'tunjuk taring' kat bodi aku??
Adeh


Salah aku gak kot..
Tak reti2 nak carik supplemen
Dahla tak reti makan vege,buah2 pun lately neh aku dah malas nak kunyah.
Kalo ada pun probably es blended yang basenyer buah..
Eh...aci tak?Kire buah jugakla..kan?
Belasah
Yang pasti,aku dah kene berubah
I've got to take MUCH MORE care
Badan sendiri...kott
Lagila lepas aku timbang berat badan tadi...
Uiiii takottttt!
Tengok figure yang penah keluar like 3-4years back
Giler ah
Ape yang aku dah telan eh?
Kalo naik 'berisi' takpe gak
Ni hampeh
Tsktsktsk 
Got to do something already..
Ok,back to the story just now 


Last week,aku demam.
N guess what...
Genap seminggu,aku ilang sora pulak!
Ilang sora meaning aku dah 'selamat'LAH kena sore throat sama batuk menggila sebelomnya..
Tensi!
Serius
Dahla suara aku tukar jadi serak.Dah bukan basah dah,terus lencun ada kott!
Punyalah seksa kalo nak bercakap.
Pulak tu kena balik kampung
Kenduri bagai macam selalu
Kepala pulak ala2 'tingtong'
Haih
Tak taula
Tetiba rasa macam umor dah lapan ploh!
Haih!


Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..