1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part1

Harap2 tak basi lagi ar cerita pasal Konsert Gemuruh DT Wings & Search yang buat last weekend neh eh...??Sorryla ala2 'tertinggal train' gitu update aku.Nak buat camno.Aku kan camwhorer.So takleh nak salahkan aku kalo aku lambat hapdate cos tenga PENIN memikir nak tepek gambo maner satu untuk share ngan korang....Korang musti nak GAMBO yang HOT2 ja..kan?Gambo laki bini menggedik...musti korang tamo muntah kan fida,bro dark,elly kankankan?? *Alasan sokmo,LEMPANG*


Shirt : Ralph Lauren bundle *nak jugak sebutt oke*
Bottom : BUM jeans *LUSUH giler,da 4tawon lebey kott*
Shoe : No brand one white old skool shoe


Ahahahaha.Wajib oke tepek gambo neh.*sape2 nak muntoh sile keluar time kasih!*Siap tuju menuju puncak nama penaja lagik!Bukti kukuh yang 'mak' eksited giler kemaruk nak tengok DT pepom.Sampai sebelom subuh!Salah2 sebelom matahari terbenam oke.Silela agak sendirik pukul berapa mak sampai yer?JEM adelah gile vavi (ooops!) oke.Saat gambo ni diamek kami baru selamat jumpa parking selepas satu jam lebeh memusing musat keliling Sunway Pyramid,harap maklum.SESAK napas oke.Demi mu abe awie...laki ai sanggup!Ehehe..ekceli laki ai yang beria nak tengok awie oops Wings pepom,dah ade abang peeeewit sekalik,mak layan jek ekekekekeke.Rasa malas puleks nak tepek kat entri ni sesume gambo gedik haritu...ermm aku buat part 1 ni dulu la...bole?



Sebagai penutop..*tetibe dah penutop* silela layan teaser dari Lan & The Typewriter yang buat opening konsert malam tu.Best wooo mamat ni nyanyi.Intan ku kesepian...lagik!Rugi dowh mak tak bergambo ngan dia masa terserempak turun kat escalator malam tuh!Hensem sehh ..jumpa live *mode gatai da mai....LARIKKKKKKKKKKS* "Psssst,Fida aku suka 'tengok ngko melekat depan PC dats why aku buat cenggini...jangan mare aaaa ^_^"


Comments

  1. awie mana? awie mana? awie mana?????? awie!! awie!! *terus melekat lagi!!*

    ReplyDelete
  2. lagi satu..hehe..jeans ko 4 taun.. jeans aku 8 taun pon pakai lagi.. hehe.. lusuh giler... taun depan nak derma kat arkib negara cadangnya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..