T.G.I.F!!

Salam pagi jemaat korang!Sampai gak hari jemaat kan?Ntah kenapa aku rasa macam lambat plak minggu ni.Best2.Hopefully,weekend ni gonna be BLAST as planned.Aper plannyer??Hehehe kena ar tunggu.Tak suprised ar nak story sekarang.(kerr ada yang dah tau???Question..ADAKE???MUNTOHHH)


Hehe macam best jer kan..?Bukak2 ja belog aku terpampang tayang gamba MAKANAN!Okla dari aku tayang mender2 yang tak senonoh pepagi jumaat yang mulia ni....kankankankan?FYI,gambo tu adelah sarapan aku pagi tadi.Healthy giler,kan nyah!Rezki terpijak pagi2.Belasah saja!Best woo..fresh,terbaeeek dari ladang Cameron!


Tak pecaya??Sungguhla.Tak tipu.Bos kat opis aku ni yang kasik.Dia baru balik cuti2 malaysia kat situ kott.Orang kata rezeki jangan tolak..kan?Musuh kalo ngko nak cari ngko punya pasalla..ahahaha.Paling favourite opkosla strawberry..tapi yang paling menggoda,yang aku agak jakun tengok dan tak penah makan is the jeruk jambu.Kaler dia macam tipu..kan?Hijo kemain!Tapi seyes...sedap,rangup!^_^


Nampak sangat TENGOH lapo kan?Tepek semua........gambo makanan!Pstt..pssst ni nak belagak sikit.Aku dapat yang kat ateh tu free....*sile baca ngan nada poyo!* Ade vocher BUY 1 FREE 1 weii best...banyak!Nak gak???Bole...pi ar beli RM25 and above kat Subway.Bole dapat satu!^_^ 


Kejap lagi dah nak lunch.Dua jam setengah plak tu...ishhhhh*saja2 gatai buat macam TERSEKSA,padehal..........* Penin woo nak pikir nak merayap mana,makan apa...aduh.Tetibe teringat kat Yong Tau Fu goreng kat FAM.Ala...sini manada mall,bosan kang..2 jam weiii!*LEMPANG*


HOT & ROLL lagik????????Bukan semalam da makan ka......?Adoiiii decision,decision.Hmmmmmm...takpa pi Empire dulu THEN baru decide..oke gak kan?Babai! 

Comments

  1. sayang gak bosh ko hekkkk... lagi mau komplen ...muahahhaha :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..