Malaysia campayyon FINAL PIALA SUZUKI AFF 2010,JUMAAT kita dapat CUTI free CAYALAH!!!

Seronot seronot seronots...mau tak seronots MALAYSIA menang weyy,camppayon  Piala Suzuki AFF 2010 after like what?14years??????Giler kentang ar!Sape cakap malaysians tak sayang team Malaysia??Tak sayang Harimau Malaya?Siapa,siapa?Meh aku luku paler dia sikit!Kalo tak sayang masakan last Ahad mase 1st league Indo vs Malaysia..80,000 lebih kott orang berasak gi Bukit Jalil mao tengok bola,mo sokong Harimau Malaya??Paling syiok n TERHARU abes bile almost 90% kengkawan aku kat FB ker,twitter even blogger semua duk update status or story pasal  Piala Suzuki AFF 2010!Sokongan,kata2 azimat,segalalah!GILER oke.Giler yang best!Teruja!Eksited.Semua yang BEST2la!


Tu nampak tu..LIVE okeh..direct dari tivi..ahahaha.Live jugak hape!Yang penting...nampak tak yang kat bawah tu...MALAYSIA-CHAMPION!Priceless oke!After 14years...GILER la kalo ngko as rakyat,warganegara mesia TAK rasa bangga.This 2nd league ade sikit ralat cos tengok kat rumah pastu terkinja2 sengsorang as en.lola tarak n danial.....hmmm harem nak layan bola.Tak reti lagila tuh.



Masa 1st leagues last Ahad,aku sempat melayan tengok ngan en.lola.Nasebla dia pun peminat bola..kalo tak memang hampages.Tapi idokla kami ke Bukit Jalil,pi layan bola sama kueh tiaw dekat gerai yang dekat Titiwangsa tu sesajork.YET,happening GILER oke last ahad.Satu kedai penoh,KECOH and semangat abes!Siap jerit GOALLLL reremai sambil tepuk tangan macam kat stadium everytime Malaysia score!BEST giler!Naseb tak roboh gerai tu ngan pekikkan kiterang!



Tapi honestly pada pemandangan akula..*ececece,apa ngko ingat ngko Dato' Hasbollah Awang???* on this 2nd league Indo main agak berhemat sikit.Fans depa ja yang ikut nooooor perasaan kott.Emo lebih.Indo main dengan lebih 'gentle' ar kali ni.Drama TETAP adala..tapi tak sebanyak cam the 1st league.Aku syiok lagi tengok the 1st league.SEYES.Mau tak,3-0 kott!Yang second ni Indo-2, Malaysia-1 ..but still oke watt.Berpeluh gakla si marcus tu aku rasa duk tahan serangan Harimau Malaya!Ha...dah tadak laser pun kan...marcus?Tapi awat TETAP ........kalah??Si JUPE (Juliana Perez) hangpa salah pakai 'baju kecik' kottt??kuangkuangkuangkuang.Tapi tak tipuu,kalo aku men game tadi..KONFEM stress nak jaga si Bambang...adoooi,ligat sungguh!

Da lepas abis game,aku pi terjah belog GF si goolie Harimau Malaya yang HOT stuff  tu.Siapalagi si Khairul Fahmi Che Mat (KF) lah,gf dia pangge apex..ekekeke..memang macam pun!^_^ Kak red ar neh duk bakar2 kat twiter dia bagitau tenga baca belog GF si KF.Aku mulala kan..kepochik.Tu yang pi terjah tu.Cute jek gfnyer.Tenga sambung study kat negri cik siti wan kembang.Tak sangka,dah setahun pun depa together2.So he is NOT available eh.FYI.Sorry bebehs yang miang2,lagi gediks n ngeletiks diluar sana..ekekekeke.Aku bukannya apa...bila tengok ja muka si KF neh,teringat zaman masa sekolah menengah aku dulu.Kisahnya,kawan aku yang sorang neh penah minat sorang abang senior ni,kiterang gelar dia AWAN (ntahcemanadapatnamaawanpuntatau),and guessed what muke iras2 dowh muke si KF neh!Serious tak tipo!Tapi KF ni lagi  DASAT kott.Siap ada dalam wikipedia lagi tuh!Sukak giler2 tengok dia main!Tangkas GILER tangkap bola!Umur,muda lagi....alahai baru 21tahun !*Owwwh tetibe terasa tua!*

Duk ralit2 baca belog gfnya si KF sampai da tak terlayan tivi!Kawan aku hapdate status fesbuk baru perasan.."our prime minister declared friday is a public holiday...yeayyy" siap tanya sumber mana *LEMPANG*,katanya kuar kat Niteline TV3..adehh melepas..apalagi Utusan onlinela jadik sasaran.Naseb ada bahan bukti kat sini,ekekekeke.Bolela becuti panjang sampai TAHUN BARU 2011 nanti.....weee,yeehuuuuuuuuuuuuu!

Comments

  1. wahh..dasat ko..cuti sampai taun depan!! haha..

    beb.. aku tak tau apa2 pasal bola.. cane nak komen? kesian betol lah aku ni!!!

    ReplyDelete
  2. ahahhahhaha sama laaa aku pon x tau sangat ... tapi part yg best aku layan tang CUTI akakakkakakak best nokkkk !! aku rasa nak lompat n guling jaa nih ....mihahahahahhahahah.. so esok apa plan ???? wakakakkakaak cik Fida jom jumpe nakkk ??? :P

    ReplyDelete
  3. Fida : Yerla nyah...senin anak aku masok darjah 1,harussslah.Weh mien ngko pun,kan??

    Hello,ini bukan dah komen ker?GATAI.


    Elly:Ngko memang..tang soti,laju!Jumpa??FHITAMla.Konfem guling2 nanti ekekekke

    ReplyDelete
  4. edlidza,
    esok ipar duai ajak gi mana ntah... dah dibuking awal2 oleh mereka... sori eh..

    apple,
    eh..danial darjah 1 dah? wah dah bujang.. miyen baru 5 taun la next year..

    eh.. aku kalo jumpa orang kat luar pemaluu tao.. senyum pon tutup mulut.. hihi..

    *motip buat komen blog orang macam blog sendiri?..bejela-jela nyahh!*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..