Thank you kak red!

Atas keGIGIHan(lah SANGAT) usaha jerih aku menulis entri yang ini,semata2 nak menang HUGO BOSS pepium masok contest melotop top2 yang RM buat,alhamdulillah,rezki berpihak.Walopun hanya menang consolation prize tetap syukur.Ade gak yang sudi acknowledged entri and blogger picisan macam aku ni...hiks SUKA2!So setelah di'adjust'2(2kali arrange baru jadik jumpa!Banyak naa halangan) date n time ngan kak red,maka pada jemaat lepas tibala masa untuk pi men'collect' habuan.Aku janji ngan kak red once da sampai KLCC aku 'roger'(read:call.JANGAN jeles ai ader RMnyer hp number u!...muahahahahah)dia.So around 1pm arituh,aku sampai n callla kak red.Dia tanya ada mana,then minta tunggu jap cos dia tenga ada event.Kelas ko kak bizis sokmo!Tak keje ke?So aku text balik kat kak red since da kena tunggu..."Makan sat eh..kak red" Lepas bebalas sms she replied "Once done,datang jumpa akak kat Anya Hindmarch,Level 1.Buzz akak k" Wah gitu!Event kat Anya ghupernyeeee..So setel 'sapeda' aku terus ke Anya..excited siottt!


Sampai kat depan Anya..nampakla ader kerusi2 same goodie bag(TERGODASS!).Ade launching gamaknya.Then laju jek tangan aku menaip.. "Kak red,saye dah kat depan Anya.." Tetibe munculla kakak genit yang berbaju 'furple'...somey kecik molek oghenyee.


Inila ahiah mak.Consolation prize untuk entri yang tak seberape haritu.PAC by Martha Tilaar : Powder Eye Shadow.4 in 1 u..!



Thanks kak red.Moga ketemuan lagik!



Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..