Kagum.....ker JELES?




Dulu..pernah jugak aku berjinak2.Adala jugak try,test.Tapi lebih kepada TERjebak sebenarnya.Mau tak,time tu(sampai sekarang pun..kot?)semua duk hingaq (read : bising) duk  pumpang2 cerita pasai menda alah neh.Siap huluq katalog lagi!Akukan ker pantang nampak katalog.Harus ku tela'ah!Lagi pulak time tu aku yang maseh muda belia and still neh agak kureng 'daya penebat' kat godaan2 duniawi..Kire cepat 'goyang' ar senang cakap.Sekarang memang TAKla.Daya tahan godaan aku da upgrade okeh.Ver.2.0(tak nak kalah okeh)lagi.Tak pecaya meh ar try(eceh).Gila ko,kalau da kemaruk benda neh..memangla boleh jadi obses aku cakap.Seyes tak tipoo.Banyak dah living proof yang aku jumpa!Sesedara ngan kengkawan aku gak.Aku pun heran cemanala derang2 neh boleh keep up ngan kegilaan yang satu neh haa?Nak maintain bukan murah,mahal giler okeh.MAHAL.Memangla gah,tergodass kalo sekalik tengok.Brandedla bagai.Nak2 kalo pi tayang kat mak2 macam aku neh *tetiba sedeh cos terasa tueT_T* Macam kakak aku siap men kutu.Bukan kutu duit,tapi kutu menda alah neh..boleh??Macam2kan.Tapi uuuui..aku memang tak sanggupla.Poket aku leh nanges!Dulu adelah pat,lima bijik menda alah neh aku sebat but itupun da cost aku morethan 2rat ke 3rat.Itu baru pat,lima bijik yang kecik2 tau.Abes kalo da cenggini BAGAK 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


BERAPA pulak mak long laki aku neh da SPENT eh???'Gilos babas' ar!
*FHITAM tiga kali*

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..