Repot Day

Harini aku amek 'cuti tak dirancang'..haha lawak giler bunyi biler translate unplanned leave..kan?Selasa lepas si Danial baru bagi surat.Katanya ada hari terbuka.Takla terbuka sangat ekceli.More to hari ibu bapa berjumpa cikgu..Secara ringkasnya hari amek report card anak2.Yang 'best'nya, pagi adelah turn aku mempergikan diri ke sekolah kebangsaan.Then lepas semayang jumaat ni...sekolah agama pulak.Terbaeekla kan..satu hari sekali.

Adelah wajib untuk aku bercuti especially bila si danial bule plak dengan tibe2 kasik tazkirah pree kat aku..."Kerja lagi penting dari anak ker...?" Bole??YES.This was danial exact words.INSAP kejapp... T_T Dalam2 insap,aku duk musykil.Manala dia belaja cakap ayat skema tahap debator ni......... ek?


Budak darjah 1 yang dah ada tokoh nak jadik 'debator handalan' lagi 5 tawon!'Masak'la aku....


Pukul lapan pagi baru sekolah kasik mak pak bersidai kat sini.Sile amek nomot masing2 yer...

Si ibu yang kebosanan 1.cos henpon dah kong-abeih bateri(thank u Angry Bird!T_T).2.Aku memang menyampah bab2 menunggu neh..Sekian.


Ustazah kott tak silap.Berjualan tupperware oke.Tupperware di hari mengamik repot card.Ngko adooo?


Seronokla.Hari main2 sedoniala budak2 ni harini..


Alhamdulillah.Syukur sangat bila tengok result dia turned out to this...Sungguhla tak sangka!Manataknya..sepanjang minggu periksa yang ni,si danial tak sehat langsung.Demam on off..2 minggu.T_T."Agi idup,agi ngalaban!".Macam ibu...kan danial?^_^ Alhamdulillah..keep it up tau dak.Ibu selalu doa yang baik2 aja untuk anak bujang ibu sorang ni..Sayang awak kuat2!

Comments

  1. congrate danial....free2 je ibu danial kne sound "which is better"...hahahaha

    ReplyDelete
  2. semua A tuh!!! congrats Danial!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..