I HEART Bali - Sunset yang cantek banget di Tanah Lot

Assalammualaikum!

Sorryla korang..tadak mood nak update belog lately neh.
Penyakit 'M' da start meng'gila',menguasai diri.....
-_______-

Since dah ada 'rasa' sikit nak menulis merapu neh,aku nak sambung balik al-kisah Bali yang sumpah dah basi eh?Sikiiiiiiiiiiiiit jek lagi,janji!Sayang ko....rugi kalo gambo2 aku pemandangan cantek2 belaka ni tak share ngan korang.... Serius neh!

Masuk ke Tanah Lot ni korang akan di caj bayaran lebih kurang Rp250,000(total) untuk entrance sebijik keta n pass masuk untuk 2 org.(kalo tak silap akula..t aku konpem balik) 


Sile abaikan perut itu.

Yes.
Kat area sini paling ramai orang berkerumun.
Especially nun kat gua sepulau tu.
Siap ada yang calit2 kat dahi.Calit apa?Aku tatau.Lupa plak nak tanya..


 Jerneh giler air kat sini


Jam baru nak jengah pukul 5ptg.Tapi suasana dah macam pukul nam lebih.
Nampak jer macam panas,tapi percayala..tak.Nais..kan view dia?



Masa mula2 kami lalu,budak2 ni tengah duk main air.
Nampak kami,terus laju ja dia berjualan.


'Ketenangan' yang tak mampu nak diungkap dengan kata2..


How i wish i could do this..every single day..


Rasa macam tak nak balik..


SEMPURNA.
Cukup.

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..