Entri lari topik kejap

Orang kata,benda baik kena share...betul tak?
Tak baikla simpan sengsorang.
Tak luak kot kalo share pun.
So disebabkan aku baik *MOTIP?* adelah sangat wajib untuk aku share dengan korang2 yang satu ni..

Tau kott nama ape ni kan?


Dulu aku selalu makan yang mak aku masak.
Lani mak aku dah agak kureng rajin nak buat sesemua ni soo... ape lagi?
Nak tunggu pandai buat kendiri,amek masa sikit hari *yer ker hari?* baru dapek yang betul2 menjadik,so opt terbaek adelah BELI!
hehe.
Nak beli pun kene gak dah tau,konpem,sumpah sedap barula bole nak memborong.
Nak2 buat makan tekak aku yang kengkadang super cerewets ni.
Alang2 ada kawan nak kasi test,aku merasalah.
Rejeki jangan ditolak ..kot.
Aku yang skeptikal pun menggorengla sekadar 2 bijik.
Yerla
Kang kalo tak sedap idokla rasa membazir buang sesuka hati..kan?
Sudahnya,dah selamat digoreng......
TAK CUKUOP 2bijik aku sorang!
SEYES SEDAP!
Tatak tipooo.
Garing,cantik,sedap Karipap Inti Kentang n Ayam ni!

Walopun frozen,rasanya fresh.Orang takleh differentiatelah.
Sudahnya aku mengorder 3peket nak kasik en.lola rasa bila dia balik nanti.
Pada aku consider murah dengan saiz yang agak besar.
Summore boleh simpan n goreng biler2 suka.
6pcs for RM3.50
Kalo minat nak try karipap frozen yang mabeles ni kontek aku eh

Kat sini la as usual :

Ok nak bekpas karipap jap.Da...

Comments

  1. akak..nak nak nak nak....oder bleh??tapi macam mana dengan payment dye kak???

    ReplyDelete
  2. Boleh..vera pm akak nanti akak kasik detail.
    Vera duk mana eh?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..