Arigato!^_^

Baru jek berniat nak buat entri mini contest  You Again  yang nuffnang organize.Baru berangan mo dapat muvi tiket freela gamaknya..tup2 dapat satu sms petang Jumaat haritu."Congrats!You've won CLEO/You Again!promo.Pls your redeem movie tickets before 19/10/2010 at .......bla..bla..bla..bla.." Yeeeehoo!^_^Melompat jap aku.Alhamdulillah...rezki.Tak sangka pun.Aku memain jek masuk contest kat mag kesayangan aku tuh.Pemalas punya pasal nak pos2 bagai,aku anta entri guna sms,senang!Da submit..terus lupa.Serius  tak ingat apa...


Sehinggit jek pun satu entri sms...okeh watttt.Dari ko susah2 nak pi post opis beli setem semua...kan?Kata 'usaha tangga kejayaan..'Even ngan anta satu sms pun kira usaha apa..


Selamat di 'collect' sudah.Seronot2,dapat 2 tiket muvie You Again.Special screening lagik untuk esok..ngee(spesel screening neh maknenyer ape eeek....*lempang* Dapatla tengok awai dari releasenye on 21st (kot) ^_^ BFF mo follow ka...?(harus ko buat baeek LEBEH ngan aku...^_^)


Belek2,tengok ade benda 'attched' kat belakang tiket..Woot2..adek plak Shu Uemuranyer vocer(read:voucher) terselit!Tak sangka.Alhamdulillah.Kat vocer kad tu tulih aku leh redeem session :

1)Eyebrow trimming(15mins) - Sesuai banget!Cos kening 'mak' pun da macam 'utan belantara neh..Muahahaha
2)Lash transformation workshop (20mins) - ^_^ bolela 'menuntut' cemane nak buat bulu mata  da vass macam Rozita Che Wan..kan? *ok lempang lapan ploh kali!*
3)Makeover service (25mins) - Cantek jelita la makkkkkkkk pasni...u!^_^

Nak pi berangan(cemane rupe 'mak'  lepas makeober..konpom JELITAS).....bai!


Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..