Bajet artis latu!


Tokojut OMG lapan ploh kali jap aku,bila dah nak balik dari keja petang hari Selasa haritu,tup2 dapat email ni...



Dekat 2,3 kali gak aku baca balik email tu.Dalam kepala da tepikir..spamkah?Kalo spam takkanla plak sender tu bole tau nama aku.Name pendek plak tu.Then siap tulih "Dear blogger" (akula tukan??*GILE PERASAN!)Tambah kukuh lagi berpusing2 pikir kepala aku ni.."Kalo spam takanla dia tau aku neh blogger...(lah sangat!)kan??"SAH,email tu SOHIH,TULEN...nyah!Honestly aku tatau nak react cemana.Terharu(read:honoured GILER!),terkejut(sangat),and yang pasti,da tentu2 HEPI GILERla!Yerla...siapala aku ni,tetibe bole plak orang nak jemput aku,invi aku ke majlis depa.Tambah2 plak invi aku ke event yang ada ARTIST!Teruja..memang teruja abes!




Kat event tu ada Nora Danish(Sa Sa ambassador),Awal Ashaari,Sazzy Falak (yang kiutt,lovely n sporting abes!)and hubby(handsome dude)Nazril ngan Owen Yap(NTV7 personality).Amber Chia patutnya ade sekalik tapi cos sehari sebelum event tu dia da give birth to her baby boy,tadapekla join..nevertheless the event was fun.Supposedly aku pi event tu ngan bff aku but then towards the last minute due to unavoided issue dia tak bleh join and aku kenala pi sendirik..Memula ingat memang lone rangerla aku pi event tu..Musti mosan tadak kawan.Tup2 on khamis malam en.lola aku balik mengejut and agreed tuk teman jadi bonzer merangkap drebar  aku pi event petang jemaat haritu.Memang fhenat.Abes event SA SA tu aku pi menyambung pektis men bowling cos on Sabtu(yakni semalam)opis aku ada wat bowling tournament kat situ gak.Bukkah lebih afdal pektis di tempat di mana kejadian bakal berlangsung so that ko familiarla bajet leh campayyonla..betul tak?Jadik sekalikkan arung  pektis terus.Hectic giler weekend aku this week.But lotsa FUN,da pasti!Lambat2 sket aku hapdate entri pasal sasa event ni cos bengang dapat goodie bag pepium tak glemer banyak naa gamba yang perlu ku godek as well as nak qada tido sama rehat aku yang tertangguh2 neh dulu wokeh..Chow cincau!



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..