FREEBIES Raya

Entri RAYA lagik???Jap2 jangan muntohh dulu.Baca dolu sampai abes.Jangan duk asik nak "judge da book by its cover"...sifat mazmumah tu(betulkeni?)tak baek oke.Ni citer pasal FREEBIES.Iyer freebies.Perkataan yang aku rasa semua orang akan senyum,konfem suka denga.Orang mesiakan sukak gilak2 barang2 free.Mestikla suke.Benda free wei.Tapayah bayar punya.Tak caya kasikla apepun,konfem tak reject punya.Ha....tanak?Eleh belagakla tu...Tolak rezeki tak baek tau.Lagi2 time raya2 nehkan banyak oang buat open house.Tu pun free jugakkan.....hehe makan free!Rezeki jangan ditolak,musuh tamo carik.....kan,kan,kan?



pic credit to pinklilis


Akukan spesies yang suka membaca.Lagila suka baca biler magazine or bahan ilmiah(lah sangat!)tu pun dapat free.Diulangi free..(jugak).Betul aper macam paper 'Malay Mail' ngan 'The Sun' kanker free tuh?Tak kesahla kan,yang penting "membaca itu jambatan ilmu"...ya adik2.Bace bende yang lek elok jer,jangan baca yang merapu,tahu!Macam yang da bersepah lam belog aku neh,akukan penagih es blended tegar cb.Yang besnyer biler duk lepak kat cb neh,sambil2 chill out korang bole membace.Derang ade letak magazine untuk customer bace  bawa balik kalo bosan2.Antara mag yang depa letak and aku suka baca amek is....muke yang banyak (read:FACES^_^)


Dalam mag neh ader banyak info.Pasal happening eventla,launching of nu stuffs la and not to forget CONTEST!Ntah haper mimpi aku haritu gatai pi masuk...and terMENANGla pulak!'Ter' tau ^_^.Rezeki lagi 2 hari nak rayala katakan..Apepun alhamdulillah.Tapi hameknyer baru kelmarin.Kebizis'anla.Padehal dekat jek ngan opis...So seperti kebiasaan aku yang suka na buat keja last minute (tapi hasil terbaeek ok!),as kelmarin adelah last date for the prezzie collection aku pun pila ke sini......belakang opis aku jek.



Masa menjejak ke opis depa neh,ujan gerimis turun.Bff aku yang tulun ngantor.As we are going out for lunch together,so she help to drop me off.Dia drop aku kek tepi jalan jek so senang nak kuor.Aku aper lagik lari pecut kejap nak mengelak ujan.Memanjat ke tengkat nam,sampaila aku kat opis depa.Takla besa na.Tekan2 bell,satu minah chindian(kott) bukak pintu.Opis kosong ja aku tengok dari lua,yerla da lunchtime...Minah kiutt tu check nama aku n kasik aku sign satu kertas.Then she pass hadiah aku..."Congratulation!"..katanya.Aku cakap tima kasih sambil tersengih cam siput sedut pastu terus blah.Harus suka menggedik dapat barang free^_^.Sepantas kilat siput aku menurunkan diri.Da lambat wei,kang tebabas lunch time aku!Nak tau aper yang aku menang????


Letters to Juliet's movie merchandise.Sebijik note pad,key chain n shopping bag yang kiut.Okelakan dari tadak langsung!Sebelum nak ngutuk or kata yang kureng2,meh aku nak tanya sikit................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NGKO ADOoooo????






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..