Yang Halal lagi SEDAP!

Aku memang suka makan(adeker yang tak suke wei??)Test tempat makan baru..test makanan baru kua (PROMOlatuh),jalan2 carik makan..semuala yang berkaitan ngan makan aku suka.Kalo bab masak makan aku suka gak but onething aku takla terror.Bolela.belom ada yang masok ICU lagi lepas makan masakan aku yerk.Oke aper,yang penting niat ngan keinginan campor usaha.Itu penting ya adik2 *TETIBA bajet pakar motivasi plak* Semua2 pun lebih ikut mood yang sebenarnya(read:SUKEATIAKULA...kan?) muahahahaha



Kat area opis aku neh memang banyak tempat makan yang best2 tapi tula,kalo nak pi kene drive.Agak distancela dari opis aku.Kalo nak try menapak silekan.Pengsan kalu..memang tak tanggung..Tapi tula,tetiba bila keMALASAN nak mam*** datang melanda menapau gak aku kat mamak or hawkers kat belakang opis neh.Bosan okeh!Onething lagi pasal aku ni.Waloapepun (except urgent or emergency cases) aku KENA,WAJIB keluar,amek 'udara' during lunch time even just hanya menapau.8jam kat kat opis neh cukop buat aku 'sesak napas'.I need my own 'air'.Kene tengok dunia luar walopun sekejap!So haritu (dan hari2 sebelumnya ade gak) aku and the gang pila lunchy kat sini...Restoran Cina Muslim Mohd Chan Abdullah.Name pendek dia (yang aku bagila) Chan Abdullah.Jom tengok aper peberet aku kat sini....*OOhh tetibe LAPO*



Buat mereka2 yang perasan or plan or cakaplebih nak DIET bole try STIM TOFU depa neh.Terbaeek okeh.Muchmuch better than the one yang aku try kat MyMomChickenRice.Rega dia dalam 6hinggit lebeh.Nak makan ineh sesaje pun oke,or buat as lauk pun SODAPPPPP u!




Tadaaaaaa.Nila lunch aku haritu.Aku punya sorang tau!Hehehe HOKKIEN FRIED MEE (UDON MEE),CINCAU and STIM TOFU.Aku memangla peminat hokkien mee and sangat Wajib makan ngan chopstick tau...baru 'feel'.Aper banyak?Giler tamak pelahap kan???Sukeatiakulakan...muahahahaha.Yang fhenting SELAMAT.Buuuurp,alhamdulillah.Licin,habes okeh.^_^






Comments

  1. lapar la pulak rasenye..dhla xmkn mlm lg..diet2..ahahaa. adoi. tergugat japp.

    ReplyDelete
  2. me too !! aku lapoooo sudahhhh ..

    ReplyDelete
  3. ok skrg saya lpar ni...........
    mcm mane?hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..