Senin yang fhenin

Salam korang!

Aku adelah dalam 'blues' seperti hampir setiap hari senin yang lalu-lalu.
Hati dengan kepala dukla teringat kat katil,tilam and bantal.
Just badan aku yang gede' ni ja duk jejak kat bangunan opis lima blas tingkat kat tengah2 bandar Kelana Jaya yang bizis neh..
Hmm.
Hari ni aku berposa lagi.
2nd last day.
Sok takleh plak nak kasik kautim.
Ada 'acara' kat opis yang idokla membenarkan aku posa.
Ade plak yang masuk ICU kang kalo gatal2 nak proceed posa.
So lupakan hasrat yang suci lagi murni tu ek.
Esok ader opismate order beluberi cuppies.
So balik kang,setel berbuka segala...kita sambung sesi membakoo la yer.
Banyak lagi cerita lain yang lebih hot nak share tapi kemalasan nak mengedit n melepet watermark kek gambo.Esok lusa la aku up eh?
Daaa...nak order mamak fatty jap suruh deliver.
Eh, tak bukan nak makan sekang.Nak bawak balik,bekal berbuka la.
Macam malas plak nak menyinggah mana2 balik kang.
Kate blueees still.
Bai korang.

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..