Sahur cara aku











Bulan posa dah dekat sangatttt.Minggu depan jek lagi.Besala..da last2 minute neh baru teringat,barula duk gatai nak ganti posa.Seb baek tak manyak.Tinggai 2 hari jek lagi.Last few weeks sempat gak aku ganti lam 3hari.Soo kenela kautim cepat2.Tapi tula godaan "duniawi" neh,selalu wat aku ter"babas" (amboii ayat).Takpe,sempat lagi..kan?^_^ Hopefully aku dapat settledkan "utang" aku by this week and latest before posa betut2lorrr.Ala2 pektis lani..Weh,ingat senang ke,posa di saat oang len tak posa.Fuhh,dugaan dia lebey DASAT dari posa time bulan ramadhan oke!Aku nak tanya,kalo korang ada hotdog,roti gadenia 2keping,cis(bedebah..apakahhh??),sos cili+tomato same mayonis ape yang korang akan wat....??

 

Kalo aku sonang yo...
.
.
Memule,aku letakla aper2 aku suka,bape banyak aku nak,kat mane2 suke nak tarukkk,
kasi BELASAH..


Yang fhenting selamat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Jadik lauuuk sahur akuuula!


MARBELES
Sandwich hotdog cis + lagik sekeping cis yang cukuop lemak bekerim
dan
diserikan pulak es soya yang banget menggodas...
Gandingan ideal lagi mantopp!
.
.
.
Burrrrrrrrrrrrrrrrrp
Alhamdulillah,kenyanggg suda
Apalagi.........titun ar.
Bai

p/s: cayok2 tuk hari ni ngan lagi sehari! 

Comments

  1. Yupe fhenting!
    (tapi kadang ter'babas" tu redha ja..posa terus.

    ReplyDelete
  2. wah...sedap gak makan gitu...
    leh la cuba nanti masa ramadhan...
    wat sahur mcm tu jerla..simple ker..hik3


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  3. Sumi : Ha'ah,sempooi.
    Provided hubby tak memilih or cehewet bleh ar try menu neh.
    Hihi

    ReplyDelete
  4. ok per..jangan togok air sejuk udahlah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..