Nak babyyyyyyyyyy!











Masok2 jek opis pagi tadi,bukak pc,bukak email teroshh nampak satu email baeeek punya dari cik abe.Waduhh2.Emailnya bangat tacing.Tersentuh jap naluri keibuan aku!



Giler pe tak tacing,tengok ar gamba2 baby yang banget someey..


Teringat aku tem2 danial baby dolu..


Sape tak rase tacing tu tatawla nak cakap.Sumtin must be wrong sumwhere tho.For sure hati batu or konkrit kowt!Abeeh cik abe aku yang muke ganash,yang ala2 brutal pun leh ter'emo' kejap..taw!Pehtu akula,mendapat!Leh plak cik abe kasi kat  aku email yang titlenye cenggini..DUSH segibik kat aku!

email dari cik abe di pagi bute

Gimana neh wei."Blank" jap aku.Da tatau mo kasik ayat apa.Tatau mo reply apa...Boleka kalo aku buat2 bodo??(sanggupkah aku?dosa weii!).Lame gak pikir ape nak balas...pehtu bleh plak peberet blogger merangkap mentor aku RM pun pi post citer yang same rini!Citer sal nak tambah baby!Cikpah dak opis aku pun becerite mende same.Ade one of da bos yang rapat ngan die pun suspect preggy.Duii,apekess neh wei...tengah musim nak tambah baby ke weii??Jangan ar kasik mak streeh noks...


Aku banget paham sebenanya,niat suci lagi murni cik abe akutu..Apetah lagi naluri kebapak'an dia yang membuak2.Aku pun teringin weii.Umor da nak masok 3series.Baru sowang heroo.Gotta move it2.Aku rase its about tem oso.Yer ar Danial pun da nak masuk primary skool next year.Giler cepatt mase berlalu!But then,aku tak dek kose...Benda cenggini takleh predict maa..takleh men order2.Sobsob T_T lenla kalo aku neh gennie.Bleh men "blink2" mata.Ape mintak,apa mo terosh jadik,konpom dapat.Kalo ade rezki,insyaallah.Mak tak tolak nyahh!Sudoohnya,pikio punya pikio aku jawab jek "ur wish is my command" OKE takkk????Muahahaha

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..