Malam "blueberry" n bola









Memang cam kene taw2 jek.Pandai sungguh cik abe aku bujet.Harini Germany vs Argentina for quarter final WC.Kebetulan plak gakla dia balek KL tis wikend.Malam neh,melayan bolala aku sepamili.Da lamer wei.Dolu2 siap pi stadium.Sanggup tuh.Sekang layan kat tivi jekla.Tu pun ikut mud.Men futsal suke tapi layan bola tak bape.Lagi duk tengok tis yearnyer WC team2 terror men cam hampeh!Malam neh no choicelorr.Ngan danial2 sekalik terjebak.Aku kalo melayan tivi lelame wajibb ade kudap2pan or 'jajan'.Tu yang jadik "potato couch".Malam neh,no 'potato". Instead benda alah yang memang sejak dari azali jadi peberet aku neh jadik mangse kudapan aku..












Yepp tak salah lagi blueberry chez cake pujaan atiku..Yang silapnya aku pi boli seslice.Yang duk melepet depan tivi ado tigo,camno??Si danial asal nampak kek,mulela buat muke ala2 "pussy da boots" dalam citer shrek tuh.Cik abe pun leh plak tehingin same.Abehh camno?Sudoohnye aku suh dua2 osom.Sape menang,aku suap dolulorr(jaatkah aku?agakla..)Agak2 sape menang??
Hikhik wajibbla ayah menang.Danial wat muke redhoo cos kalah.Tapi aku suap gak perr.Tu ar, oang kate kalo bender seket memang berebut.Sangat bener itew!Sekojap yokek den abeh!Tengah2 melayan chez kek tonga2 malam neh(jangan ikot k,gomuk ko t,aku tak tanggung!)GOOOOALLL!!!German satu ko.'Melompat' jap cik abe aku!Team dia..dats ylorr.Ader betting ngan dak opislatuh.Taw sangat.Tapi cam nasebb plak gol derang.Yer ar golly tu siap hulur tangan suh bola masuk..apekess??Gasakla.Yang fhentin valid gol oke.

Tak lama pastu,AFA menggasak likla.3player sekalik masuk kawasan d n sudaa kasik gol da.Tapi sowi eh offside,huk3x. Tu nampak,gamba maradona tenga 'streh',hikhikhik.Bleh pulak aku tenampak leonardo di caprio n mick jagger kat stadium tem neh.Wonder which team derang sokong ek?Neh 2nd hap baru setat balik.'Other hap' suh lepak sobolah. Jadik 'pom2 gal'.So baibai.Go germany..go my ex.co..opps!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..