Hang in there!

Oke.Aku adelah buat kerja giler harini*eh semalam.Tak.Harini-___-*.
Kalau laki aku tau,KONFEM kena tazkirah nam blas jam!*eh bukan en.lola selalu baca ker belog picisan aku neh??Kantuuuik*
Tidur adelah dalam 3 jam setengah..malam tadi.*aku tidur pukul berape silala kira sendirik eh?*
Pagi2 buta dah bangun.
Pukul soploh lebih dah keluar rumah mengantar 2 bijik kek untuk mejlis aqiqah adik seopis nun di Shah Alam sinun.
No proper breakfast AT ALL.
Aku just capai kurma sebijik n teguk ayor sunkist yang aku bawak bekal dalam kereta n thats was it.
Settled kat Shah Alam aku zass ke Ampang Point,pun menghantor cuppies untuk opismate merangkap regular kastemer aku.
That time da dekat pukol 1 oke.
LUNCH TIME.Tak bley jadik.
Settled mendeliber,terpandang jer PELITA aku dah menggeletis.-_________-

"Jom nanial,teman ibu sat!"

Teh ais sebungkus,n drumstik mamak sebijik selamat aku pulun!

"Pakcik tak jadik balik ah.Mak jer yang balik kejap.Ni dah on the way,kak oooanne anta" bunyik call dari adik laki aku,elok aku abes mengunyah.

Dah pulak.Beriya dah dari semalam,ingat pakcik dah bole discharge.
One of the reason yang buat aku terpaksa cancel last minute invi untuk food tasting dari satu blogger ni.Yerla nak standby kalau2 pakcik bole discharge.
Aku kan "drebar"opisiel.Kenalah.
Family comes FIRST no matter what..hokek! 
Harap2la blogger yang sorang tu tak serik dah nak ajak aku...seriously bukan sengaja.

Ni tadi baru setengah jam lepas,adik aku bagitau.Pakcik dah bole discharge pulak!
Memain betulla doktor kat spital Ampang ni.
Aku luku sorang2 baru tau!
Kak ooanne tengah standby kat spital.Mak dah ada kat rumah since pukul 2 tadi ni aku nak keluar mengamek order makan yang dimintaknya kat kedai kelantan yang dekat rumah jap.Eh,da 5.30 weh!Aku lunch pun belom!Patotla............ber"dangdut" perut!

Oke geng chiao dulu sambung lewat2 sikit eh?*wink*

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..