The day I made IT on newspaper's headline!

It was 10 minutes before 8.30 am.I was on my way to my cubicle *eh adeke cubicle kat tempat kojo aku??BELASAH* 

Boss aku adelah super duper awal sampai kat office neh.EVERYDAY oke.Without fail by 6.30,paling lewat 6.45 kott dah terpacak kat pintu ofis *giler..kan?* Eh ape aku melalut neh.Oke ni cerita lain..sambung balik cerita asal.

Aku on the way nak ke meja,*idokla jauh mane...Sekangkang kera jer pun!*n boss aku on the way nak pergi gents.Selisihla kire...tetibe dia cakap kat aku 

"Wooah..your face on newspaper aa today?"

Aku yang blurrrr jawab "Haaaa?"


"Masda already put on your table"

Doploh kali lagi BLURRRla aku jadiknya...So menujula aku ke meja n found this on my table!


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.

.
.


YEAP.AKU.ON.NEWS.....paperla!NST to be exact!

And aku ingat lagi malam NAPBAS haritu adela satu Uncle *kinda tua jugakla* ni tanya nak amek gamba kiterang,nak masuk paper...bole tak?Time tu memang musykilla.Kalo korang tengok pun SURE musykil!Uncle tu dala pakai kamera biasa2 then memang takde "cara" la macam reporter!So oke,we all agreed.Layankan.Dia tanya jugak...do we have to pay to join this *meaning,NAPBASla..* Kiterang jawabla..NO.This is by invatation only!HELLO...nuffnang kena bayor2la pulak???Hehe kerek feeling2 retis kejap!

And after a month plus...voila,m on news!Sorry Uncle!hehe ^_-

Then aku text kawan opis aku si Masda...."Tenks eh nok kasik paper tu..hehe"

"Eh.Paper tu boss ko la yang bagi kat aku!" balas si Masda

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPER????

OMG! *fainted LAPAN ploh kali!*


Comments

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..