Salahkan iteww IMPULSE purchase!No,no,bukan iteww IMPULSE pepium!

Salam
Hi korang.

Lama aku tak membebel kat sini...kan?
Salahkan blogger.com tuh!Sape suroh down namploh tahun!huh
Ade sesape rindu kat aku tak?
SUMPAHHHHHHHHHHHHHHHHH............................takda kan??
T_T
Takpela,taupun.Sedar diri.
Bukannya 'ada'2 atopun sapa2.
Redhokan aja..
Sebenarnya aku dah lama nak cakap yang satu ni.
Tapi ntah...asiiiiikla tak tercakap.
Pekes ntah,malu kott? ^_- ngeh3x
Takpe,kali neh aku cakap....
"THANKS korang,
cos sudi bukak n baca belog picisan aku neh"
Walopun aku selalunya merapu.meraban ja kat sini.
Terasa dihargai banget.
Thanks uols!I heart uLAH!
Ammmmmuacks kuat2!
^_^
Akukan...
Yang sebetulnya ada baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak
giler benda nak share dengan korang.
Sumpah!Banyak gile!
Ada ja cerita sebenarnya.
Tapi tula...mode berbeloging agak 'ke laut' 2-3 menjak neh.
Nak hapdate belog memangla MALASSSSSSSSSSSSS kemain,tapi yang paling rajin aku duk buat sekarang adelah BLOG HOPPING n TERPALING,MOST RAJIN aku buat sekarang adelah yang neh..ONLINE SHOPPING!
-_-

And yang TERpaling best,bila dah beli...
 TAK SESUAI pulak ngan BADAN aku yang dah membelon aku neh!
-_-
Tensen!

picture credit to H.O.A


Baru nak feeeling2 jadik Bragelina dengan beli dress neh T_T


Cantek oke maxi dress neh.
Giler ngko.Kalo tak cantik,takkanla aku beli..kan?
Nak2 kalo ngan H.O.A neh.
Baju2 or dress depa adelah super hot oke!
Tapi dengan disebabkan perot yang 'membosa bagai johan' yang tidak mau mendengar kata supaya kempis but instead dia membuncit aku terpaksalah meLETGOkan dress yang aku tak penah pun pakai ni (test pakai sekalik ja)...sobsob.
MENCIK oke bila aku test pakai depan mak aku n dia cakap aku GEMOK!!!??
Boleh paham tak perasaan aku time tu???

T_T
So korang,
Agak2 ade tak sesapa yang minat nak jadikan "MIA" si maxi dress yang super hot neh
'baju angkat' korang?
FYI,kaler pepel neh dah out of stock tau kat belog si H.O.A.



Material - Rayon
Stretchable and cooling fabric
Comes with detachable ribbon sash
Elastic waist
Free size (Fits S- XL)
Length - 143cm

 
PRICE : RM 75 (inclusive of POSLAJU charges) 

Minat????
Kontek aku kat sini for further details : yellapples@gmail.com
Thanks korang!


Enjoi ur weekend
^_^

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..