"Panitia" ooo "Panitia"

P.A.N.I.T.I.A...kowang paham ke maksud pekataan neh?Kalo aku buh gambo neh agok2 pahe' tak?




















hmm kalo gambo neh...rase2 da paham kowt



















Aku memang dari zaman sekolah g memang suka involved ektiviti2 cenggini.Jadik "ajk torojun" tu da memang selalu da."Mak" layan jek nyah.Tapi nak dijadik citer kat opis aku  tenga nak wat election tuk panitia a.k.a ajk kelab sukan &rekreasi yang baru..ntah sapela yang pi calon name "mak" tak pasai2 plak aku jadi ala2 'mangse  keadaan'.Ala2 jek..aku tak kesah pun sebenarnya.Kalo tercalon tu maknenye oang pecaye kat kita tul tak?Alhamdulillah..ade gak oang nak pecaye..













Tapi memang semangat tulla opis aku neh.Da macam pilihanraye betul2 plak aku tengok.Siap men tampal2 gambo "cholan2" kat each level.Tepi 'lipp' lagik.Kome bayangkanla opis aku ader 16tingkat,takke gelamer??




































Tapi yang pasti musti ader "mulut2 jaat" yang kata "Macam da takdek oang len jek" Abih nak buek camno?Aku idokler terhegeh2 mo'kan jawatan itew.Apatah lagik "gila kuasa" NO,NO,NO,NO..tak kose "mak" oke!Oang pecaya kat mak, maybe datsyla depa calonkan nama 'mak','mak' tak bersalah oke...













Aku sebenanye ade gak men'yore'kan kat 'klik' aku yang aku rase cam penat n rase cam takde mase nak jadik panitia2 neh.. kalo bidang torojun tuh,sekali-sekala takpe,tapi kalo komited one cam susah gakla..Jadik kengkawan aku yang agak "obidient" ineh sepakat telah membantu aku tuk tidak bagi aku memenangi jawatan panitia itew(giler skema!) .Secare ringkasnye depa idokler "memangkah" aku.Dan haseelnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






YUPE,kecundang akhirnya.By only 2%.Tula oang kater "be carefull what you wish because you just might get it"
Ha kan da kalah.Padan muke.Tapi okelakan kalah bermaruah aper...ekekeke^_^












Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..