Mungkinkah..??

 






Entri neh patutnya aku post kelmarin.Takpela eh,another "sharing is caring"nye entri of mine.Giler tak sangke.Macam tak caye.28x setengah gakla aku tengok jam time tu.Tui ke?Or ekceli power spek aku da increased??












Yupe its 6.32pm.Seyes cam tak pecaye,aku dapat jejak Gombak by tis time.Fyi,i left my office in KELANA JAYA by 5.45pm taw.Haa kirela sendirik eh berape pantas journey aku dat petang.Aku pung da lupe,bile ntah last aku dapat jejak umah by tis time afta opis.Macam tak penah kowt. Rase2,da almost a year aku tepakse redah jengg tahap gaban dari KJ sampai Tol Sg.Penchala(LDP)cos LITRAK buat flyover baru kat junction BU n TTDI tu.Tapi besala oang mesia,ramai norr yang "jakun".Construction kat area BU,tapi jengg da start dari area putra KJ lagik.N becos of tis "jakun" drivers yang meyemak atas jalan,aku hanya mampu jejak Gombak paling awal pun by 7-7.30pm.Sian akukan??Tu yang macam tak pecaye tu leh sampai awal giler.Tataula,probably bcos of school break keta tak banyak,ntah.










Tapi yang pasti flyover menuju arah KEPONG-AMPANG yang 'kunun' jadik punca jengg sebelom neh,udeh siap!!'Bahagia' kejap.
                        










Banget "free n easy" ride..sori ek "maskot" sang kancil aku tuh tumpang enterprem.













Giler 'smooth'.Bleh singgah OU lagik kalo mo,konpom tak jeng!Huiish,kalola hari2 camnikan ker best??Bahagia dowh. Nak taw whether tis is pemenen or temporary kene ar tengok on monday next wik.Sekolah buka..Apepun enjoi ape yang ader "while it last" tui dak???Layankan saja.....

Comments

  1. erm...jangan amalkan selalu ye drive sepantas tuh..hehehe..drive sewaktu curi sekolah sangat seronok...hahaha..

    ReplyDelete
  2. Maneder drive fhantas2 datin dee ooi.Ni lajuu cos si "jakun2" jalanan nak adoo..muaheheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..