"Papa" yang tak "jaat"

Sesape yang kenal aku,konpom taw aku neh memang "kaki" makan.Takde control punya.No diet2^_^Aku memang takleh denga pasal makan2 neh.Lagila kalo ade owang citer pasal tempat makan baru yang best2.Membuak2 rase nak pi cube.
Sebab aku suke.Sangat suke.Lagila kalo ade yang nak banjer."Kecik tapak tangan,stadium bukit jalil 'akak' tadahkan" ^_^








Oang kata rezeki jangan ditolak.Kebetulan last week 'one of da bos' kat opis ajak aku n 'klik' p lunch sesame.Memule nak ajak lunch kat "Solero Nogori" tapi unfortunely kodainye totup plak ritu.So cos nak cepat n ala2 last resort gitew,we decided tuk makan jek kat cni.Sekejap ja oda,drinks pun sampe. Cepatt sebes derang.Menarik,tetarik gak menu2nye, tak caye????C for yourselflorr..























Aku ode drink neh,namenye"Soya Milk Cincau with Gula Melaka"(pangge soya campor pun leh ja)memang mantappp!And for lunch.....


















Aku ode,"Dry Koay Teow with Foo Chok".Aku memang peminat mee2,mihun ngan ketiaw.Jarangla n kalo bleh tamo amik nasik for lunch.Not cos of diet hoke,tak kose mak!Just tamo nasik.Jadik menu neh sangatla menepati citarasa aku.Nampak ja macam biasa tapi BEST taw!Seyes..























Kengkawan yang lennye ode pun leh tahan TEMPTING!Tapi ada satu drink neh yang kelakanye..























Name dia "Milo Dinasour" lawak tak??


















Kawan aku "si kiah"plak ode "Ipoh Koay Teow Soup with Steamed Chicken".Aku tengok pun da rase kenyang.Cam banyak gilerr.Camnola ekau nak abihkan sumo2 neh 'kiah' oooi???^_^ Bos yang treat kitaoang haritu makan 'rengan2' jek.Katenye da kempunan nak makan"solero nogori".Jadik da takdak feel nak makan yang len...Tapi leh tahan gak ode dia "Half Boiled Egg ngan sliced bread" n...





















"Otak2" papa rich style.Jangan salah plak taw.Neh bukan dim sum tapi kat Papa Rich neh pun ade gak juai dimsum.Aku ja malas nak ode(next round eh!).Apeee..menarik???Dahtu maila cuba^_^ (hikhikhik kasik pomot pree lagik!)









Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..