Bercanda dipasiran pantai..

Sekali-sekala dapat 'wikend' yang panjang memang sonok. Lagila sonok kalo dapat pi jenjanlan ker,holiday ker or just buat mender2 yang kita suka.Yang penting dapat spent masa ngan family,ngan yang tersayang.Kalau tanya aku,aku neh spesies yang tak kisah,waima melepet kat umah pun takpe.Watla ape2,melayan tivi ka,dvd pun okey ja..as long as dapat spent 'Q' time tu sama2..tatak hal punya.

Tapi memangla lagi best,kalo sesekali sooti hujung minggu dapat pi sini



Pehtu 'pekena' plak neh....perrrghh,memang tak hengat!























Memang terbaeeek!^_^





















Aku neh memang sejak dari azali..."hantu" laut!Tak bole  jumpa laut.Suka giler lepak tepi pantai..tengok air laut, denga bunyi ombak.Dudukla bape lamapun takpa.Yang penting aku leh dapat feel duk tepi laut tuh.Rasa bahagia, tenang gilerla!Tapi aku takla plak 'eager' bab2 mandi laut neh.


Si danial neh tenga merajuk.Tengok ade "kaca2" kat mate dia.Tenga 'control' tamo nangesla tuh.Dia mintak nak mandi laut, tapi aku tak kasik.'Cik abe' ngan si danial memangla tebalik kod dari aku.Derang memang pantang kalo nampak air,konpom nak terjun!Gewam gamaknya.Tak kesahla air laut ke,air sungai ke,tali air pun kalo dapat jumpa redah jek!Seb baekla kat kampung cik abe aku banyak 'port' tuk derang terjun.Kat KL harem susah nak carik,paling dekat pun kat Bukit Belacan jala..


Untuk mengelakkan "kace2" dimatenye berjuraian(cewahh)and cos tamo tengok si danial me"munchung"kan lagi mukenye, aku kasikla dia men air.Seronok sakanla dia..terus SENGIH!


Yang OTAI2 plak duk syiok melayan air kelapa muda(and tuee)kek bawah pokok ketapang.Aku plak seperti biase ar..kalo da jumpe laut,apalaie snap gambola kejenye!Ntah ar susah nak ceritekan 'feel' yang aku rase kalo jumpe laut. Penghujung petang tuh,otw nak pi anto B-I-L aku nek kapal, muleh plak dia bagi soklan ala2 cepumas kat cik abe aku. Tak  banyak,sikit adala wat aku pun tepikir tuk  mpertimbangkannyer(tapi muleh ker???Hmmmm..)"Azi,ko belila umah kat tepi laut..mesti best.Bolela si danial mandi laut selalu" Muahahahaheheh ^_^ Wahai cik abeku silela  respond.



















Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..