"Orang berbudi..Kita berbahasa.."

Pepatah ade kate...tp aku plak kate
"Orang berbudi,kita berbahasa,orang bagi kita rasala"^_^.Suka ati aku jek,tuko peribahase neh.Tapi ok wattt..munyik same aper.Cume agak "kureng" sket biler didengar.Seperti yang aku selalu war2kan."NIAT tu PENTING".Tapi kengkawan.."matlamat itu idokla menghalalkan cara"(chewah2 da macam "ahlil" politikla plak)Niat yang suci lagi murni itew harusla seiring ngan perlakuan n perbuatan,ya "anak2"!Hoke,enuff.Cukup2 da ayat2 motibasi aku tuk pagi neh.

Ate..sebenarnyer teman neh nakla cheriteee.Aritu lepas abih ja "party buihh" men"yelebrate"(vocab aku.Used at ur own risk,k..)besday opismate teman,si besday gal beria suh teman tapow balik besday kek dia.Teman neh idokla berape fancy bab kek2 neh sebonarnyee(tapi kalo cuppies PEBERET teman gakla - nanti kite story bab neh eh)Tapi beria bonarla si besday gal neh menyuroh. Sudahnya,idokla dapat teman menolak.Tapi teman takdela tepaware(read:tupperware)tuk me"napow".Seb baek sorang lagi kawan opis teman pinjamkanla "tupperware" dia tuk kasik teman membawak balik segedabak besau a slice of da besday kek..



Yang BESTnye,yang teman nak story neh,pasal si pengasik pinjam itew.Tuan empunyer tepawe adelah LELAKI hoke.Lum kawin lagik tapi pakai"tupperware"  bawak bekal gi opis.KELASS x TAK KELASS??!!Ngko adooooo???^_^ Apeee?BERMINAT dengan lelaki ineh????Contactler teman for further info eh..hihihi.

Kaedahnyee..Sampe jek umah,si danial memang sonokla bile teman kasik kek tuh.Apetaknye,kek cekelat.All time peberet dia!Yang aku neh,dah tebiase.Asal oang kasik mende be'tepawe' kat aku.Confirm,wajib,musti aku 'balas' blik.Bukan balas yang gado2 tuh.Balas balik ngan sumtin else.Ala..kasik "in return"la bak kate mat salleh.Ni tenga tenga duk peras paler aa pikir nak kasik aper..nak balas ngan ape.Hmmm..suddenly*ting*ting*teringat kat dalam cabinet daporr aku ade lagik canned "jagung cap ayam brand"...Ya itew dia!!!Sudah ku taw apa mo kasik..Hihihihihi..baeekk punya!Nak taw aper aku buat..... *jeng*jeng*jeng*jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


APAKAH INI???????
Tungguler next entri aku ek.






Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..