> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, June 16, 2010

ADE ke yang TAK SUKA soping??

*Sile abaikan "ayat2" yang "ala2 poyo" lagi ter"gedik" aku tuk entri nie.Sekian,tima kasih,datang lagi!* 













Harini saye mo citer pasal satu belog.Name belog neh Fabulous Too Corner.Kalo minat nak taw ke,menyebuk ke, kepochi ke,mo tengok ker bolela singgah kat fab2corner. Belogshoppe neh "agak ijo"la.Tapi dedikated okeh.Ader manyak barang yang banget someyy lagi besh dalam belog neh taww(Huh,sangapla masuk bakul angkat sendirik!)Macam2 ada!Ada blouse,kasut,handbag,accessories,pendek kata memang manyak ar.Kenela pi cekedout sendirik,barula taw.Citer manyak2 pun tak guna tui dak?Kasik mukak,kasik tengok terosh lagi magosh.Muleh window soppin,browsing2 pehtu kalu "terbekenan" beli terosh!Depa neh muleh anta terosh barang yang di"ode" kat umah.Tak payah susah2 pi jenjalan jauh nak beli.Senang. Banget mudah.Men klik2,on9 ja settle!Jadik,jangan lupe,cekedout hoke*giler skema ayat-the end*









1 comment:

ravishingpeacock said...

da p tgk da blog tu ;)

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!