Senja yang SANTeeK

Aku cukup suka tengok awan.Kalo dapat sumer2 aku amek gambo.Jangan tanya 'y'.Cos aku pun tatau kenapa.Just suka. Rase tenang,rase happy jek biler tgk awan tu kepul2 kat langit.Sometimes,we dont need reason to love things that we love..tul tak?Lain oang konpom laen pe'el.Same gak ngan aku.Aku suka tengok awan,maybe kowang tak.




Satu senja,sampai jek area gombak (sian aku,kua kui 6,sampai da nak maghrib.Berjanggut2...)Dari jauh lagi aku da nampak langit santek tul!TERKESIMA jap.Aku apalagi,meng'gagau'la carik camera.Siap berenti keta,kua gi tepi jalan and *snap*snap* ^_^Hikhikhik da macam tourist sesat plak gaye aku.


Sume oang duk tengok..Konpom heran tengok aku.Gasak ar. Bukan senang wei nak jumpa awan sesantek neh.Selalu aku jumpe pun kat tepi laut,tak pun dekat ngan bukit.Neh bleh plak tetiba jumper Gombak!Wajib 'akak' snap oke.


Tataula tempat len,tapi yang pasti kat awan2 kat area Gombak neh banget menarik perhatian mata aku. 


Maafkanla tiang2 letrik yang duk 'enterframe' dalam gambo2 tu eh.Abaikan.Nak buat camno..kate amatur,snap pun gune camera besa2 jek bukan dslr(how i wish!)maaa.. Apapun,ilang lelah aku dekat sejam lebey mengadap jem tadi bile dapat jumpe awan2 yg "menarik, tertarik"ineh disatu senja yang santeek.Aku bahagia...dowh jap! 







Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..