KETAT.terSEKAT.meLEKAT!!!

Yerrr...
T.A.U
Tak payah nak "highlight2".Tak payah nak nunjuk2.Da rase dah pun.
Memang berat.Memang tersekat.Melekat okeh!
Abeh nak buat camno?
Bukan salah akak..BETUL la.
Oang kata "membesar bagai johan!"
Jadi "JOHAN" bagos perrr..
Dalam case aku,TERLEBIH bagos...kowt?
Bukan salah aku.Sesungguhnya aku idokla berdoseeee
Uwaaa..sian aku.
Sumer ke'ketat'an,ke'sendat'an.keme'lekat'an ineh buat aku tetibe jadik RINDU yang sesangatnya...TERAMAT.
Honestly rindu banget 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nak men beach volleyball mcm dolu2



Men beach volleyball neh 'feel' dia memang len.
Sangatla jauh beza.Dah kata men tepi pantai.
Ngan angin lautnye..tambah plak bunyi ombak
(ala2 background musik gitew!) sangat SYIOK!


Kalo men volleyball yang besa2 kat ateh court semen tupun layan gak.Ntah.Tatau la.
Probably sebab da memang "hantu volley" kowt.
Gasak.Tak kesah.Campakla kat mane pun.
Ateh pasir ke,ateh lantai ke..yang penting main.
Paling BEST,paling sonok, biler men, fight MENANG plak.
Jadik CHAMPAYON(90% hoke)..gilerla kalo tak suke!


SEYES...rindu banget!
Satu lagi kecintaan aku
Yang da lamer giler aku pinggirkan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
men FUTSAL


Seyesly lame giler ar da tak main.Puncanya : da takde "khaki" (ya..itew dia.ALASAN!^_^)."Tangan" banyak ar.Bersepah.BOSAN dowh.

Jadik salah ka aku....
Biler aku da semakin "membesar bagai johan"??
Biler.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hampir 80% baju dalam wardrbe aku 'ketat', 'sendat'??
Sua keje ngan sua jean aku 'tersekatttt n melekatt'??
Aku tak bersalah dalam cerita neh...SUNGGUH!
(dengan nada yang sangat 'decent' lagi sopan!)
Jadiknya,setelah kupikirin..
da VERDICTnya

1.NO more fatty (sayonara mamak -_-) treat (teh ais,roti telur,mee goweng) 
for like ...forever!
2.NO more 'cbtl' visit (mampukah aku hidup tanpamu???...oh NOooo)
3.NO more makan,tidbits,or kudapan afta 7pm
 (hello,sampai umah pun da dekat 7.30pm.JEM.TENSY.KEBULUR,howleh??)
Berape banyak NO,NO,NO,NO da.....
Sudahnye..NO WAY
.
.
.
.
.
***********************************
Psssttt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ade denga tak ade munyi 'keroncong' tadi????Ke bunyi "dondeng sayeng"???
Owwh..
Itewla signalnyee..
Nak kene RECHARGE neh!Bahaye,da kuar lampu kaler merah (ala2 otomen nak kalah gitew!) Okelorr,kite nak g selokar lemari "stock" kat bawah drawer neh jap.
*BAI*
To 'mama j' - "Ala..j,sekang musim ujan,bukannye leh JOG pun.
Kite tengok next month eh.."






















Comments

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..