> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, May 07, 2010

Cloud 9

Ako ader banyak giler hobby.
Manyak mender yang ako suker buat.
Banyak yang "pelik-pelik".
Betul...seyes,tak tipoo!
Salah satu yang memang ako takleh tinggal,waima campakla ako kat ceruk dunia maner pun konpom ako
buat gak!^_^
AMIK GAMBO...
Suker gilerla.
Giler pun tak suke macam ako.
Ala pakai camera digi besa2 japun.
Takdernyer canggih mangih.
Lom ader modal..tapi tehingin gak


Paling BEST kalo dapat amik gambo AWAN!
Tataula nape...SUKENOrr!
Tenang ja rase ati..
"Can't explain da feeling"la oang puteh cakap. 
Untungla hari2 pi balik keja dapat lalu manyak "hiway".
Yang besnyer kat "hiway"2 neh leh tengok langit luas!Kengkadang tu,kalo ader rezki dalam kui 7,sebelum mataari terbenam..langit cerah adeplak awan sebosar2nye muncul..
Aduhhhh...CANTEK giler!
TERKESIMA jap!


















Per lagi..
Mulala meroyan,mengagau capai hp ka,camera ka.
Tenga2 drive tuh
Mana sempat sauk ja,asai dapat 'snap' satu dua!
Tak ke meroyan oang len tengok?
Sambil drive,duk tersenget2 snap gambo langit!
Gasakla..
Yang penting ape dihajat dapat..hikhihkhihk



Tatawla oang len,tapi tiap kali ako tengok awan2 neh, teringat time kecik2 dolu.
Dolu,time arwah abah ader lagik,dia suka bawak kitaoang lik kampung.Asal soti jek,musti lik kampung.
Especially time soti sekolah.
Kampung mak abah ako kat blah utara,time tu xmanyak hiway gi cam sekang.
So agak jauhla..nek ber"janggut" gakla duk lam kete. Mosan2,pandang langit..setatla melayan pasa'an..
Abis sumer langit sepanjang2 jalan tuh ako "telek".
Duk bayang,berangan..yang  awan2 tu bentuk cam santa clausla,teddy bearla,dinasourla..yang paling BEST ade yang bentuk cam gule2 kapas!!


Sonokkan?
Best kalo ingat zaman budak2
Imiginasi  xhengat!
Xyah pikir manyak,takder tensen2
Dah jadik oang besau neh..banyak norrr mender nak kene pikiau!Nak wat cemana,layan ja..
At least sekang,time lik keje leh gak ako layan "cloud9".
Walopun sekejap,bolela...kan?

XOXO,
-LJ-











No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!