Malam Kejadian #NAPBAS (Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011)

Aku memang dah sedia ber'hutang' banyak giler entry.Baaaaaanyakla yang tertangguh2.So sementara aku rajin dan berkesempatan ni aku 'bayar' dulu 'utang' entry event #NAPBAS yang dah dekat seminggu berlangsung ni eh.Sape yang dah baca entry teaser aku hari tu nila sambungannya.Tengokla,kalo muek (read:muat) aku tepek dalam satu entri *sumpah ade plak yang muntah PINK,nengokkan gamba2 vain aku semata!*,or else aku seperate 2 entri la eh.We see how,k.

SUMPAH banyak giler gamba aku shoot malam tu.So bahananya korangla!Hehe layan jangan tak layan.Kalo terasa nak muntah.Pi larik  ceeeeeeepat!hehe



*mind my-so-takdengarkataDEGIL rambut*

Ha macam?
Ade gaye2 tak untuk TERcholan dalam BEST PARENTING BLOG??*dalam MIMPIlah!*Giler ngko.Ade sorang blogger yang aku terserempak malam tu memang FINALIST la untuk kategori neh,siap bawak baby,hangkut stroller masuk ballroom!Ha,tu baru hardcore PARENTING BLOG.....ko mampu???


After 10 years,baru jumpa balik.Kawan sematrikulasi.Nasebla dia mentioned tweet kat aku.Kalo tak SUMPAH aku kesaorangan malam tu.Yerla,blogger picisan...'khaki' tadek.sobsobs.Si Diese ni maintain kecik ja.Aku jugak yang membesar bagai JOHAN!-___-



Aku jejak dekat entrance ballroom Marriot ni dah dekat pukul 7.PENUH!Full house.All dressed up & well groomedlah!Ader tu aku rasa memang stock dressnya  disponsored!Meleret2 da macam dekat Anugerah Skrin pulak!Dasaaat!Mak jugak yang pakai dresstangkapmuat!T_T




 Jadiklaaaaaa kheeen.Feeling2 #retis kat red carpet walopun muka ala2 terkujat!



Kenai dok sapa yang berambut panjang berdress kaler krim itew?HANIS ZALIKHA in da house ya'll.Sebelahnya adelah kak nani.Omaknyerlew.Dua2 pun HOT kemain.Kak nani tu dah gaye macam kakak bukan emak dah!*jeles*



Yang berkurung kaler emas yang tengah duk membelek Samsung Galaxy Note dia di dalam gamba di atas tu aderlah si Sue Anna Joe.Si kenit yang suka mengamek gambo lawo2.Tercholan dalam BEST PHOTOGRAPHY BLOG.Tapi kecundang...Dia ngan laki dia duduk sebelah ai jek.In fact beratur belakang aku lagik masa tunggu turn nak bergambo kat red carpet.

Tapi tula..aikan bangsa kekwat *opps*,mane reti nak mintak2 amek gamba *berlagak TAK hengat!* 


Kak jem,ceeramon,fillanie *duduk table belakang aku lagi time kat dalam ballroom!* cik apel,abang nara ramai lagikkkla dekat gila kott ngan aku masa kat luar neh.Tapi tula...KEKWAT sangat *read PEMALU yaaaa AMPUN!*


Ooouh yang ni memangtak sempat nak nyelit,RAAAAAAAAMAI na yang nak bergambau dengan selebriti boyot yang sorang ni.Aku hanya mampu menjeling dari jauhhh.Ouuuh....*tepek tangan ateh dahi* 

Sudah2 mejlis baru nak menyesal,meroyann sengsorang tak hamek gamba dengan blogger2 ngetop.Kepadanan kemukaan ngkola kheeeeeen! -_______________- 






Oke mood sudang ilang cos baru teringat BETAPA aku dalam kerugian tak bergamba dengan dema2 neh.Nanti ah sambung.Dun disturb me k.Read my HAND!*Cehhh*

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..