Ape agaknya reaction korang? Biler tiba2,dengan TAK disangka2, SUNGGUH2 memang tak diduga, (yang sebenarnya dah tak berharap...macam lagu sheilaon7 "Berhenti Berharap" !) Munculnya email yang berbunyik, Yang rupanya begini . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ^_^ Nak tau cemana REACTION aku? . . .. . . . . . 1.First sekalik,opkosla...ya alllah,Alhamdulillah!Syukran!TAK sia2 mak merapu meraban haritu!! *dengan penoh tawadhuk!Oke..MUNTAH cepat!* 2.Nak jerit YAHoooooooooooooooo sekuat ati tapi tak leh,cos boss ade dalam bilik dia tadi!-_- 3.Nak LOMPAT2 macam orang sasau sampai cecah SILLING tapi takleh gak cos boss ado. 4Sudahnya..mak SENYUM senget sengsorang sampai ke telinga n then call laki mak bagitau mak MENANG!Dan2 tu jugakla...laki mak puji tak hengattt...Siap cakap "DAH AGAK DAH,MUSTI MENANG punya...." perrrgh! *ikhlas ke tak ni.....* SERIOUSly..this is THE BEST ever (kerrr ada en.lola nak KASI yang lagi HEBAT???*...
Comments
Post a Comment