Malam Hitam Putih - Sekitar kejadian!

Dah dekat seminggu dah dinner opis aku berlalu.Untuk sesetengah kawan aku kat opis neh,diaorang memang eksited habes.Preparation kalah AJL kott.Mana taknya..kat opis ni dah lama giler takde buat dinner.Lebih sepuloh tahun ade kott.Family Day,Monthly Gathering tu selalula buat,but dinner nila baru first time after so long.So memangla semua teruja.Nak2 dengan adanya mender2 macam Best Dress title lah,Best Performance lah,and paling ditunggu2 semua was Lucky Draw!Grand Prize yang depa offer agak grandla pada aku...32' LCD TV ngan Home Theather Set!Cukop grand tak??? 


Mak macam biasa ar.Banyak na acara.Dah sah2 aku panitia.Pagi2 sabtu lagi aku dah tercongok kat Concord Shah Alam tu for full dress rehearsal.Kata dinnernyer malam..so harusla dibuat pre2 pagi tu.Malas cakap banyak korang layan jerla gambo2,fotogedik aku ngan bebudak opis aku sekitar malam tu.Dah macam AJL,Anugerah Skrin oke.Siap ader red carpet opps salah BLACK CARPET.Jangan korang MUNTAH sudah.You have been warned k.Jangan salahkan aku plak kalo ader yang FHITAM lepas tengok entri aku yang berjela ni eh.



Aku ngan nad.Ahlil panitia gak ni.Kalo nak berkenalan pi cari dia kat Hard Rock agagagagaga.Jangan marah nad....Aku jual karang! 




Host kami for the nite.Kieran and Ikhwan HOT FM.Ralat siiut tak amek gambo ngan depa neh.Tula bizis na ngan pepomance bagai.tsktsktsk



Bajet Charlie's Angels la..kunun!Hak tuih.Depa ni check-in sama ngan aku.Si sandra bullock ngan leen neh nak tumpang tempat tuk make-up,yang aku plak overnite terus..hehe ngan encek lola la harusss!^_^




Pepomance aku yang petama malam tu.Dikir Keparat oops Korporat.Dapat 2nd Best Performance oke.Giler meriah.Kostum siap sewa ngan RTM kalo tak silap kata sumber.Aku wajibla duk depan..kan?Kata HOT,PEMANGKIN gitu *LEMPANG* padehalllllllllll




Cubaan menjadi GAGAH yang GAGAL gegiler sebab minah dua ekor yang kasik pose bajet ayu lagi comel!Tensi mak oke.



Ni 2nd pepomance aku.Penat siiout tuka2 kostum.Kalah artis!East meets West punyer dance pepomance.Smart sehh kiterang.Sile jeles!Tak menang pun,dapat consolation jak.But bottomline audience enjoy itu yang penting!


Vids tarak lagi.So layanla segala tok nenekgambo yer.Kalo terror carikla aku..mwuahahahahahaha



Entah camno mak terlisted TOP 5 Female BEST DRESS pun taktaula.Dari ateh sampai kaki,semua sendirian berhad.Tadak sapa2 taja pun kecuali boots pinjam kat si elly.Dah,tak pasal2 kena catwalk depan si kieran!Penyakat oke mamat sorang ni!Aku tau dah takkan menang punya.But still,mak nek pentas...ngko ADO????



Berfotogedik ngan geng HCD.Giler ko tak amek gambo banyak2 malam tu.Dahla tabur modal kat baju dinner,make-up dahla da vass.Amek gambo sampai LEBAM adelah WAJIB oke!




HASIL yang aku bawak pulang malam tu.Dapatla lucky draw kecik sebijik ngan door gift yang gabak.Hehe.Nak taw ape aku dapat?



Wajibla si danial kan yang mengopeknye..Okela dari takda langsung.Jug kettle.Selamat dah bagi kat totuk danial.Oke dah abes.Esok lusa kalo rajin aku hapdate lagi.Bai!

Comments

  1. meriahhhhhh nok!!!

    tak menang takpe..asalkan...dapat bediri atas pentas top 5 female best dress pon dah cukop!!!!! org lain adooo???

    dpt jug kettle pon tak ape? yg penting naik pentas lagik..amik gambo lagik! org lain tgk je la dari bawah kan??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..