> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, February 01, 2011

Senyum

Danial yang tak berapa nak senyum - terpaksa ke ngantuk danial??

"Senyum seindah suria
 Yang membawa cahaya
Senyumlah dari hati
Dunia mu berseri..."

"Senyum umpama titian dalam kehidupan
Kau tersenyum,ku tersenyum
Kemesraan menguntum.."

"Senyum
Kepada semua
Senyumanmu..
Amatla berharga"

"Senyum
Membahagiakan
Dengan senyuman terjalinla
Ikatan.."

^_^

Siapa pernah dengar lagu ni,angkat ......................KAKI!
Seyes lalu ni dah berjanggut.
Dari jaman aku sekolah rendah kott tak silap
Dulu,lagu ni selalu RTM mainkan kat tivi
Sokmo ngan background orang2 yang ala2 buat iklan colgate (tayang gigi)
^_^

Dulu..kan
Ni akula punya citer pun
Asal nampak orang senyum,ingat kat lagu ni
Asal nak suruh oang senyum pun,musti ingat kat lagu ni
Macam gud2 jek
Apalagi..
SENYUM ar wei
Senyum tu kan...sedekah?
^_^


1 comment:

Fida Ghazi said...

danial senyum lebar..mata kuyu-kuyu..
.

ko hapal ek lirik lagu tu??

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!