Tak agak2 punya!

On the way balik ke rumah from office tadi si Danial call.Ade keje rumah nak kena buat.Yang aku pun dengarla..ok fine,keje sekolah biasala..kan?

"Tapi keja sekolah ni kena guna internet tau bu"

"Ha?Kene guna internet??" *blurrr jap aku* "Cikgu suruh buat apa sebenarnya?"

"Cikgu suruh cari gamba rumah idaman.Kena print,lepas tu bawak pergi sekolah hari isnin nanti."

Laaa hari isnin nanti ker...yer yer jer anak aku neh. *cakap dalam hati jer*

"Oke,kejap lagi ibu sampai kita gugel sama2 eh?Nanti ibu tolong printkan untuk Danial k"

"Takpe ibu,takpe.Danial tenga cari dengan pakcik ni." aku bole dengar bunyi dia tenga duk godek2 mouse pakcik dia time neh.

"Ikut awakla.Tapi nanti susah pulak pakcik nak printkan.Takpe Danial pilih,pastu suruh pakcik email kat ibu eh.Esok ibu tolong printkan"

"Okeh"

Conversation si ibu ngan sia anak yang eksaited nak menyiapkan homework pun tamat.Aku yang memang dah ade kat area rumah pi menyinggah kedai kelantan menapau lauk yang mak aku order.

Oh ya lupa nak bagitau.
Mak ngan pakcik aku "bercuti" sepuloh hari kat rumah.Esok da kene report balik meaning check-in balik ke spital untuk proceed chemo treatment..Alhamdulillah..pakcik makin kuat.Kuat semangat dia lalui semua ni.Aku harap family aku n aku sendiri kuat untuk back-up n support dia dari belakang..AMIN!

Elok aku duduk kat kedai kelantan tu menunggu order tambahan yang aku buat sampai..terus satu email notification masuk dari adik aku...

Subject : Danial busuk bersama rumah busuknya.



Sengalkan adik aku neh??

Elok jer aku klik kat gamba tu............hamek ko!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.


.
.
.


.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.
.
.
.
.


Tak agak2 oke!


p/s : en.lola,if you reading this.SILE JANGAN PENGSAN.Sile kerja lebih KUAT & GIGIH oke! *wink*

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..