Bukan salah ibu mengandung..

Tajuk kemahin!Sorryla geng.Mood nak menulis lately sumpah semua dah ke laut dalam.

Bukanla meloya bila setiap kali buka laptop ker ngadap pc..Solely kemalasan sendirik..kott.Fb pun aku da xberapa nak melayan.Twitter apentah lagi!

In fact,hari2 sebenarnya aku duk bukak blog.Blogwalking without failla.Tapi tang nak bukak draft,nak menaip......kapufffff! Semua jadik kelauttt:-(

Ntah hormonal kott...kot la

Takpe bile2 datang rasa,gatal jari nak menaip insyaallah adelah entri kebabom aku t..*panggg satu kali*

Oh ya nak share ngan korang ni.Ekceli harini first day aku try minum susu Anmum Materna.Knowing aku yang memang idokla peminum susu sejak dari azali adelah satu pencapaian yang super BESAR oke!Tapi idokla aku minum buta2 susu semata..gilo po!Aku nk minum pure susu??Laaaaambat sket kot.Pagi ni aku buat milo then campor dengan susu Anmum tu.

VERDICT?Oke.Bole diterima tekak.Suprisingly tak manis semacam yang kawan preggy aku gtau haritu.Okela.Bole 'in' ngan aku.Siap kene tambah susu pekat lagi cos nak kasik manis..hehe.So bolela diteruskan usaha meminum susu tersebut..

Alhamduillah.Da masuk minggu ke 11 ni tadekla morning sickness.Just rasa bloating ar everytime perut kosong.Makan selang sejam adelah wajib,bole?hehe

K.cukopla dulu.T aku apdet g yet.Daaaa

posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..