> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, March 10, 2011

System of a Down

Bukan.Bukan S.O.D yang 'underground' tuh(underground kah??).Bukan yang setok maki2,mencar*t je keje dalam album.Bukan.Kalo yang tu,aku tahu.Aku pun suka gak.Gilak2.Walopun kaki car*t.Bottomline lagu sedap,lyric tolak tepi ..bole?Laki aku ar punya keja.Dialah yang bertanggung jawab dalam citer ni.Dia ar yang kenalkan aku ngan group S.O.D neh dolu.Kalo tak sumpah aku tatau,sebenarnya nama grup.*kesiannnn disitu!*


Motip cerita salah silah SOD ni pekes?Padehal tak de kena mengena pung ngan kisah yang nak diceritakan..kan???


Maafkanla.Silala redho ngan peel tuan tanah niarini.Sesuaila ngan tajuk...kan?"System of a Down".Paham2 kendirila....kott.Haih,system yang dikobarkan yakni paler otak akula.Agak 'hang' disitu.Suda hair wire.Silapribulan bole mendatangkan malfunction!Kemudaratan maksima.Walodemikian...TETAP aku gagahkan diri menempuhi hari2 mencabar yang mendatang.Muga diriku terus TABAH hendaknya............*PANGGGGGG,tetibe!*


Dalam hidop ni..yang pasti,yang dah terbukti,yang nyata...

TAK semua yang kita suka,kita punya...
TAK semua yang kita mimpi,kita kecapi...
TAK semua keinginan,kesampaian..
TAK semua usaha,jadi nyata...
TAK semua keinginan,kedapatan..
TAKda yang SERUPA,TAKda yang SAMA


Tapi..
Jangan hanya kerana semua itu..kita
Berputus asa,berhenti berusaha,berhenti berharap...
Jangan jadikan alasan..jangan biarkan jadi penghalang
Setiap sesuatu..Setiap yang berlaku..
Tentu
Bersebab..berkehendak olehNYA..


Aku percaya...
Setiap musibah,pasti ada hikmah..
Setiap yang berlaku,pasti puncanya sesuatu..
Yang mampu
Upaya,usaha dan tawakal padaNYA..
Insyallah!
"Hanya kita yang bisa mengubah nasib kita"...
Bukankah peri kata begitu?


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!