> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, January 03, 2013

3.1.13

Da 3rd day of new year adee?????
Haih.
Oke kensel2.
Takmo mengeluh.Tabaek mengeluh..kan?
Lagik2 di awal2 tahun cenggini...
Ntahla...awatnya this new year terasa a bit lame to me...
Unlike last2 year. 
Adekah faktor umor?
Faktor tak cukop tido akibat didera adek oppa..or simply...
Ah leave it lah.
Need to erase ANY negativity in my mind,outside or near my surrounding.
NOT GOOD!
BAD BAD BAD thing!
Shuh!
I have alotttttttt of GREAT stuffs planned & just waited to be done this year..
Insha Allah..
With god willing,lots of HARDWORK,DETERMINATION & PERSERVERE!
M excited actually..

Wah!Baru perasan mak "speakang LONDON" pulak tetibe!
Mind me n my SUPER DUPER excited mixed feeling.
Besala tu cik jah.
Mak doakan yang baik2 saja untuk diri mak sendiri,family n untuk semua juga!
^_^


"Moga2 tahun ini kita semua akan lebih diberkati,dimurahkan rezeki & dipermudahkan segalanya... "
^_-  
Have an awesome year ahead geng!



nota kaki : Mak tau...banyak GILA entri tertunggak yang mak utang kat belog kesayangan mak ni.Mak coba qada'kan yang mana sempat ek.Jangan ah nyampas pulak nak bukak belog mak yang ala2 dah bersawang spiderman ni nyah.Nanti mak hapdet secara marathin kay?Pomis! 

1 comment:

saifudin abu izzudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!