HOT preggar RULES!


Kalau flash back kisah preknen yang 8 tahun sudah,jangan harapla aku nak pakai maternity dress or any dress whatsoever.Memang TAKKANla.Keja aku,seluar seluar seluar.Sampai ramaila menegor,u tak suka pakai dress eh?hehe Seingat aku,aku penah ade selai jer maternity dress.Beli kat jasko ar tak silap.Itupun jenuh.Da last2,da ujung2 pregnancy barula terdetik nak pakai.Tapi sumpah,terasa peliiiik satu macam!

But believe it or not..this time around,during this 2nd pregnancy aku tak taula kenapa kalo aku pakai seluar senang sangat nak rasa sesak napas.Terasa semacam kena jerut gituk!Walhal longgar giler dah kot seluar yang aku pakai tu...ntah,pembawakan budak gamaknya!

Lani ni,duk menggila nak pakai dressssssssss ja memanjang!Senang,selesa and sedapppp gituk!Lagi2 since da berhijab ni!Senang ngko,sarung dress,sarung cardigan n tudung setel!Seleeeeeeeeeesa banget! :)
Da berelai2 la dress yang aku dah borong since preggy ni.Idokla maternity dress semata.Yang maxi dress or plain dress banyak ar aku sebatt.Flexible kott,afta deliver nanti pun still bleh pakai apeeeee..Hot pun hot!hehe 

Yelah pade aku kalo time preggy pakai pun nampak hot..apentah pulak kalo lepas deliber kheeeen.*matakeatastangandidada!*Tak cayer??? Cer nengok BFF baru aku yang sorang ni..hehe *pangggggg satu kali*

JESSICA ALBA yo!




HOT tak HOT???


Anak dah 2 ni weh!Cer nengok how she rawks her maternity outfit!Anak dara pun kengkadang takleh nak celen hoke!Ateh ni punya looks so really akula sekarang but with hijab ar!Simple n seeeeeelesa!Believed me!



Sempoiii abes!Ni yang buat mak rasa nak sebattt sebijik wayfarer neh!Isssssssh




Bila feeling2 ayu...harusla bare shoulder n lepas rambottt uolsss!Dalam kes mak,ni hanye sesuai dalam bilik tido aje...sekian.



Walopun sedikit serabut ngan wambot macam pompuan baru pas bersalin...TETAPPPPPPP mak admirer dress ala2 leopard print itttew!



Oh soooooo chic !




Mak punya all-time-favourite looks!Mak sukaaaaaaaaaaaa banget!*mana ngko beli dresss bluee lagoon neh jesika oooi!Jatuh chenta mak nakkkk*


Ko mampu pakai wedges tinggi2 cenggitu sambil jawap fon??Kalo mak da tersadungggg kot!*TETAPPPPP spek ngko menggodass!*




Mak nak feeling2 pi keja pakai cengginila pasni...bole?? *terus gugel mana nak cekau jaket cute ittew!*



Palingggggg sempoi+cute+HOT mama abes!Macam mak tak???*muntaaaaaah* Dala pakai dress vunga2,pakai aviator *macam mak kheeen*,pakai sling bag n paling fhenting...dia layan COFFEE BEANS,kan macam MAK tuuuuh??? *PANGGGGG namblas kali!*


Akhir sekali penutop bicara harusla tepek gaya tuan tanah untuk rujokan umum...kheeeen?




*sile abaikan keTIDAK-fotogeniknya tuan tanah ek*

My-preggars-look

Dress : poplook
Cardigan : SEED
Tudung : Polkodot beli kat kawan
Shades : VINNCI accessories
Selipar,pasa malam mari!

PREGGARS RULES BEBEH!hehe

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..