> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, February 14, 2012

Berjualan lagi..


Kawan ai si datin wannabe si pah masdot tu nak meletgo henbegnyer lagi!



Coach Chevron Patchwork Gallery Tote





Pakai tak sampai sebulan pun ngko!
Katanya...
"Isssh tak bulela aku pakai henbeg ni..nok.Ni nengok dah gomuk,memacam barang aku sumbat.Kang dah tak comey."
ALASAN..kan uools!
Cakap jerla nak tuka henbeg baru agagagagaggaga*matikla kena bahase ngan cik pah lepas ni.*


Mak pun macam terbekenan..tapi TAK AFERRRRLA.Detail henbeg sile nengok bawoh yer..


*Chevron Patchwork Fabric with Leather Trim
*Inside zip,cell phone and multifunction pockets
*Zip top closure & fabric lining
*12 1/4" (L) x 9" (H) x 4 1/4" (W)

*Leather & Signature Sateen







Regenyer RM650 tak masuk postage lagi yer uols!




Satu lagi ni teman sendirik beli tapi tak penah2 pakai!



TOMMY HILFIGER SIGNATURE CHECKBOOK WALLET

front view




back view


  • Measurement : 7.5" x 4"
  • Two Slip Pockets for Bills
  • Writing Instrument Holder
  • 8 Card Slots inside of Wallet
  • 4 Card Slots and a Pocket inside the cover of Removable Checkbook
  • Zipped Coin Compartment on Back of Wallet
  • Double Snap Closure
  • Beautiful Signature Jacquard Fabric
  • Faux Leather Trim

Brand new.Only  RM 99 inclusive postage.Interested?
Email me at yellapples@gmail.com

**Sorryla ayat kopipes belog jualan mak..hehe.Kalo minat kasitau hoke!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!