Speechless

Tadi,tenga aku duk sibuk mengadun bahan untuk cheese cake yang di order kawan.Si Danial mengadu...

"Bosanla ibu.."

This was,lepas dekat 2 jam lebih kott dia mengadap dengan penuh khusyuk PSPnya..

"Dah main PSP pun Danial bosan jugak,macamana ni ibu...?"Eh ibu pulak ditanyanya..

"Habis Danial nak main apa?"

"Hmmmm..ntah"

Lappy memang aku biarkan terbuka ja dari tadi lepas menghapdet page kek.Saja sementara nak tunggu ciskek siap dibakar,bole stalk page orang *hehe*.Tiba2 Si Danial pi dekat..

"Ibu,Danial nak baca blog ibu eh"

"Ok" jawab aku pendek sambil sambung pukul adunan ciskek tadi.

"Uiiish,panjang betulla ibu tulis ni.Banyak bahasa inggeris pulak tu" YES,anak aku adelah spesies yang BAKU selalunya.-______- Layankan.

"Danial baca yang mana?"

"Incomplete Me..nak nangis dah Danial rasa...." Tahan air mata,and suara pun kontrol2 lagi time ni

Elok aku berpaling pandang kat dia yang duduk belakang aku,dekat meja lappy aku tu..aku nampak mata dia dah merah.Berair..............

"Danial sedih...la ibu..." Terus lap airmata.

"La....kenapa ni dak?" Terus pergi peluk si kacak sorang ni.Sambil sedu2 ditunjuknya entri aku yang aku tulis about a year ago..

Ya allah!Tersentuh hati dia baca tulisan aku..?My coming-to-8years son?


.............................................................................................

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..