Last morning for 2011

Ramai kott yang baru bangun hari sabtu ni kan?

Aku pepagi dah bangun nak menyiapkan order by customer merangkap dear friend n oso opismate aku.Tak banyak but yeap this is the last order yang aku buat for 2011.Pokodots mixed hijo-merah fillingnyer kaya.Sedap!



Bunyi macam epikla sangat..kan?hehe

Buat yang tak tu lagi,aku ader belog lain yang purposely fokus pasal intuition aku towards baking.^_^ 

Tadekla pro mana,just suka2 nak polish skill yang baru bercambah balik..Order yang aku amek pun kecil-kecilan jer.Takut tak terbuat.Yerla oben pun kocik yo.

Kalo korang rajin jengah2 la yer.

Belog tu aku taruk nama : Sweet Stuff House - http://www.sweetstuffhouse.blogspot.com/
Suwwwwit sangatla kheeen?hehe  

FB page pun ader tau *wahh cam retis pulok!*
Search ja : Rumah Barang Manis (Sweet Stuff House) or kelik ja kat sini eh : https://www.facebook.com/pages/Rumah-Barang-Manis-Sweet-Stuff-House/174794142604453

Lagi updated kat sinila..cos biasala kalau nak up belog,kengkadang ber'chinta'!mwuahahahaha.

Jangan tatau,peminat no.1 pokodots aku si Danial la.
Kemain.
Pantang nampak aku buat order dia pun WAJIB nak jugak.
But his favourite is the one with Nutella filling.Period!
Pastu pandai ngko demand,nak yang kaler merahhhhhhhhhhhhhhh jer memanjang!Kemain!





Oke geng chow dulu,nak anta order then nak pi spital.
Babai

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..