Kerja gila eh?

Pagi semalam pergi keja macam biasa.Boss tarak,so aku haruk si Danial ke opis sesama.Kata cuti sekolah.Sesekali tapekla.Danial pun da besar.Alhamdulillah behaved.Bawak PSP sama.Memangla senyap sunyi dia melayan sambil berguling kat couch dalam bilik boss aku.Okela dari dia berlari ke sana ke mari kan?

Lunchtime yang panjang semalam,aku fully utilisedkan dengan menghantar order2 kastemer.Last kastermer was kat area Uptown Dsara,malas nak pikir2 terus shoot ke O.U untuk bawak si Danial lunch.Totally pi makan n balik jer SEMATA...bole?

budak yang khusyuk ker bosan?

Bole ja.Kita kott yang kontrol.Displin la sket diri dari layan 'duniawi'.Dah lama tak jejak O.U,dah macam2 berubah.Tadekla lama mana pun.Few months jer kot.Old wing pun sekarang ni depa dah renovate.Habes segala tempat makan berubah.Carik2 KFC pun tak jumpa.LOST kejap.Pening2 tanya ja Service Counter,nah hamek ko..nun di LG ujung dekat area Johnny's sinun pindahnya.Semua fastfood la depa re-allocate kat situ.McD,Pizza Hut semualah sebelah2 ja.Dalam duk mencarik KFC ni aku terpandang yang ni


YES.ISETAN!


Soon in O.U!Matikkkkla godaan DUNIAWI lagik!Setel makan.Sempat ko aku balik opis.Awal lagik.2.40pm da kat atas dah.Best.Time management terbaeek ah semalam!


Abeih keje,lepas sempat pi menapau egg tart nak makan dalam keta kat KFC,tepi NKVE -Dsara menuju KL,tepat pukul 6.00pm aku ngan Danial bergerak.Bukan balik umah tapi gerak pi PENANG.YES.P.E.N.A.N.G!

Straight dari opis!With danial.Driving on my own off course!Da sett GPS,estimated 3 jam 22 minit.Hmmmmm aku buat,lepas 3 kali (ker lebih?) berenti kat R&R yang aku sendirik yang dah tak ingat kat mana aku berjaya gak jejak Jambatan Pulau Pinang by 10.00 pm! Empat jam..oke what?????^_^hehe achievement kott.


Queensbay Mall.Depan umah sewa(ala2 bajet hotel) laki aku ja.

Gombak-KJ-Penang in a DAY!Ko mampu????hehe 
Yang pasti misi aku nak menSEPRAIS (read:suprise) kan laki ai berHASIL!^_- Terkejut beruk dia bila si Danial cakap kiterang dah kat depan Queensbay Mall.heheh.Kerja gile ker?Layan............

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..