my Weekender

Wahhhh tak sedar aku biarkan belog terbiar tanpa perhatian da lebih 3 hari.Sibuk na dengan urusan duniawi.And best of all aku da start baking balik ^_-.Yerla lately neh sibuk naaa berulang-alik ke spital.Serius tadak masa nak buat kecintaan yang lagi satu tu.N macam memahami pulak,kastemer pun takde yang mengorder in between...

Alhamdulillah,once pacik da discharge,da beransur pulih walau belum sepenuhnya,order tak putus2 masuk ^_^ Alhamdulillah...thanks kengkawan cos sudi & percaya kat mak.Terharu wokkk.

Cuti Maal Hijrah yang 3 hari ni aku dedicate kan totally untuk family..


Since semalam ikut family MIL aku punya family day.And pagi merangkap tengahari ni melayan mintaknya si Danial n apaknya yang over nak mandi laut.First time sebenarnya ke sini.Blue Lagoon.Bolehla.Not bad.Just pantai dia pendek tak panjang macam Teluk Kemang.Sekali pandang ade feeling2 macam kat Bali la pulak.Layan....Aku as biasa tak mandi pun.Layan angin laut n view sambil me'ringan'kan kepala sekejap..



Oh ya,asikla lupa.Dah lama nak bagitau yang aku dah ada dedicated belog untuk tepek cerita baking2 aku tau.Yerla sokmo kang aku tepek kat appledia ni gamba kek takut ader pulak yang muntah belahak.Cekidaut : www.sweetstuffhouse.blogspot.com ^__-



Ada fan page juge : Rumah Barang Manis (Sweet Stuff House)  Cer LIKE Cer LIKE ^_-
Oke korang,aku nak melayan anak yang baru naik dari pantai jap.Besala lepas mandi lapa kott.Oh yer apaknya juge.Lagi.Demand.K bai

Comments

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..