"My Nuffnang Story" .

Its been sometimes since aku nampak ads pasal Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 (NAPBAS 2011) ni kat page nuffnang.Tapi tula.Asyiklaa tertangguh2.Dah last minute barula terkocoh2 nak join the bandwagon..haih


Masa first time tengok ads ni.......perrrgh menggeletis tak hengat!Feeling2,memang jadi gedik habesla semangat nak join!Yerla.Kata Blog Awards.Da kira macam ala2 Grammy Awardsla ni..but meant for bloggers!Aku ni  blogger (LAH sangat)...So harusla teruja!Mejlis untuk meraikan blogger2 macam aku kott,mau tak excited weyh???*lompat bintang jap*




Hissh kalo nak cerita dari mula,dari A to Z al-kisah hidup aku as blogger(LAH sangat!) yang baru setahun jagung ni.Haih 3 hari 3 malam pun tak tentu lagi habes kott!So tapayah.Kisah aku as blogger later2 la aku cerita.Kalini,since da gebang2 tadi pasal NAPBAS 2011 ni,biarla aku share sikit (jer..) al-cerita macamana aku bleh terjebak dalam long term relationship dengan si Nuffnang ni.


Hmmmmm,tapi......adeke yang nak tau??Dulik.Biar ah.
Aku nak juga tepek kat sini...manatau bole motivate korang ker..kan?
Who knows..tak cuba tataukan?
Macam tu jugakla al-affair aku dengan Nuffnang ni..




Belog ~appledia story~ ni lahir on 23.10.2010.
The same exact date jugakla aku register as nuffies,pecaya tak?Aku pun dah ingat2 lupa macamana aku bole "berkenalan" dengan Nuffang ni..tapi adelah somewhere.Dah siap gugel segala tuk nenek segala.Time tu idokla aku paham sepatah hapa.Just tepek dalam belog,purely suka2.Tatau pun bole sampai ke hari ni..macam2 dah lalu,dah macam2 rasa dengan Nuffnang ni tau..Nak tau ke ape?



Hehe macam lawak ja nak imbau balik kenangan first2 time masa join Nuffnang ni..hehe serius.Tak caya pi baca entri afta 3mths ni.^_-




15 sen pun eksaited macam dapat bonus SETAHUN!Seronok kott,puas hati cos hasil gigih berblogging da tunjuk hasil!Biarla walopun 15sen n dari belog "adek beradik"!Epik kott hehe


Then bila dapat FIRST ever event invitation by Nuffnang memangla lagi jadi meroyan!Walaupun tak dapat join event yang happening ni..due to unforeseen family matter,tetap aku rasa happy n bangga for being the choosen one!Harus mak bangge...




Sepanjang hampir dekat dua tahun bersama Nuffnang ni..antara moment yang paling aku tak bole lupa as blogger was..bila menang tiket Konsert Double Trouble kat Sunway Lagoon on our 1st annivesary day!Sweeeeeeeeeet giler!Memangla...i lap you kuat2 Nuffnang!




And kisah yang terpaling latest,terpaling paling best yang melibatkan aku sama Nuffnang was this Nuffnang's Malaysia First Ever Blogger Masterchef. I did not make the cut but it was an awosome experienced EVER as blogger n as a person!






1 year,6 months and still counting.. phewww i grew a lot as blogger with Nuffnang along this period.Cant wait for lots more to come Nuffnang!

So geng,nak tau detail lanjut pasal NAPBAS 2011 yang aku duk gedik2 dari tadi ni tak?
Check this out!


"16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott.

The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific.

The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott."


Kalaula aku dapat join event yang super duper glam ni..kan?hmmmmmm

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..