> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, October 09, 2011

Weekend yang meng'gebu'kan!

Lately ni aku dah jarang update entry bila weekend sampai..kan?
Manetaknya.
Melantakk,merayap ja kejenya!
Busy uols.
Banyak naa acara even just duduk rumah semata.
Yerla.
Hape ko hengat pinggan mangkuk kat dapur tu bole tercuci kendiri kah?
Apa kau pikir dapur itu bisa berasap sendirikah?
Kain baju bisa terpusing sendirik dalam washing meesinkah...?
Ato mungkin kau membayangkan..yang vacum itew mampu meng'sucking' habuk dengan otomatiknyakah??


Dream on.
Omak inila yg tukang pembuatnya uols!
Yang pasti,kerja rumah tetep berjalan rancak,serancak jugak nefsu mak yang membuak2 nak makan itew ini.
Eh sorry eh,mak tak mainla beli2.
Masak kendirik okayyy.
Semalam burger homemade da setel, pagini beef lasagna pun dah kautim..hmmm petang kang nak membakor beluberi ciskekla pulek.
Punggah!
Makin meng'gebus'la mak lepas ni...Ah DULIK kan!
HIDUP BIAR SEDAP kan uolss??hehe



Nota kaki: Awat serasa2 mojo ala2 MasterChefMY makin meluap2 neyh??Kanker da kecundang...?Musykil aiii

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!