Godek punya pasal

Semalam..da pukul 9 malam danial tanyakan stapler kat aku.Memang malam sebelunya danial da ingatkan aku beli bullet untuk stapler dia.Nak guna untuk periksa P.Seni dia harini.Terus tepuk dahi ngkoo.LUPA!Dah malam malas giler nak keluar,kedai pun da tutop kutt..kan?Aku ingat aku ade beli but biasala..time kita nak..time2 tula konfem TAK KAN jumpa..

-_______-

Streh n terkocoh2 mencarik bullets punya pasal,habes segala tok nenek barang2 dalam gobok,box yang aku letak bawah katil aku selongkar keluar. N guess ape yang aku jumpa?


.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

MACAM2!

EPIC weh!First payslip masa aku keja mekdi time lepas SPM tahun 1999 ado,kad matriks yang burok gilo ado,souvenirs n bengbarang dari opis2 lama tempat aku keje,kaset2 zaman kegonjengan,segala tuk nenekla!

Ni baru sikit oke..tak sanggup aku nak selongkor bagi habes!*yang sebenarnya setakat ni jer selongkar da jumpa bullet stapler...tu yang stop tu..hehe*


Paling best bila jumpa yang ni.Tapi...sobs sobs casing jer tinggal..kaset dia mane ntah!huwaaaa.Series..mengimbau habes!Seingat aku..aku beli kaset ni time aku matriks dulu.Beli kat deret mekdi yang bertentang dengan Central Market tu.Kate kerja kat situ..harusla selalu merayap keliling2 sinun..Hmm tak taula,wujud lagi ke tak kedai kaset n cd yang kat situ?

Aku ni dulu giler dengar walkman.Giler punya!Jalan2 pakai walkman,dalam bas dengar walkman,time rehat makan pun layan walkman tau!Yerla...dulu2,zaman hujung2 90-an masa aku baru abes SPM maneder i pod,mp3 bagai.Semua walkman or discman jer yang adoo.Kalo ader discman tu memang dikire 'kencang' ar.Setok kasik orang kagumla.Mau tak..sebijik cd pun dah patploh hengget,lagikan pulak discman/player dia!So macam aku..orang kebanyakan ni..walkman jerla yang mampu.Dulu aku pakai brand AIWA jer..*ade lagi ker tak eh brand ni sekarang?* Tapikan aku cakap ngan ko..kalau geng2 yang layan walkman macam aku ni time tu...kalau ada yang pakai brand SONY memang dikire HOT STUFF, "ada2" lah gitu!Yerla mahal kott brand SONY!*sekarang pun..kan?*


Da dengar walkman,wajibla ade kaset dia..kan?Yang aku ni..memangla tak penah tinggal kaset yang satu ni.Seingat aku..selain Ziana Zain n Nsync *giler kentang!* punya kaset,kaset METALLICA ni ar yang paling aku layan.HARI2 oke!Nak travel pi kerja dulu aku kena naik bas intrakota dari Gombak ke C.M.Makan sejam gakla dulu..so nila yang telinga aku duk hadap hari2.BEST giler!Even sekarang pun still dalam playlist mp3 aku.Layan weyh,nak2 tang lagu Enter Sandman ngan Nothing Else Matter,headbanging bebeh!^_-

Kalau korang terror,kalo betul jiwa rock kental..or rock kapak..cer teka ape nama album Metallica ni?Cer teke cer teke hehe

Comments

  1. kah kah kah!! walkman aku pon brand Aiwa weh! kat kg..naik bas mini dengar walkman ..rasa sehabis moden dah tu! kah kah kah!!

    ReplyDelete
  2. Siiiut ah pidah.Weh aku punya Aiwa Walkman tu see through oke,siap ade bling2 hehe ngko..ado??*nak jugak!*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..