Sendat,Ketat lagi Padat!

Korang ingat open house bole buat kat rumah ja ka?Hehe think again.

Kat opis aku ader nam blas tingkat and ader lebih doploh different department.And guess what?Almost each floor ber'lumba2'  duk buat 'open house opis' a.k.a department open house and kami as "VVIP" *lah sangat!* wajibla selalu dijemput.Time adelah waktu lunch.So kire2 minggu ni memang aku makan dalam opis jerla..SENDAT! 


Open house opis yang kepetama.Hari senin lagik.Unik2 menu dia.Siap ade pkokhangkutdarirumahlagibuatdekomeja.Kelasssss ko pah!Paling terangkat was sambal udang yang kawan aku si makyong buat.Meratah aku dibuatnya!


Ni yang kedua.Hari selasa lepas.Aku pun ader men'sumbang' sama.Ala2 dessert potluck gittew.Cer carik yang mana satu aku bawok???


Meriah konter dessert uols!Paling best ader sorang bos tu sponsor baskin robbin punye eskem..hehe ngko hado??


My "FIRST ROUND".Kedua ketiga dan seterusnya tapayahler...nanges korang nengok nanti!


Laku uols.Terharu mak...ni yang terasa nak 'sponsor' lagik ni.Eh


Ni yang terakhir semalam.Konon nak 'jual mahal'.Last2 aku 'sapu' nasi impit dengan masalodeh or lontong and then mee kari.Diulangi MEE KARI.Pekat!Likat!Memang terbaeeek nak undang lemak berlebihan..-________- 

Sudahnya..da dua malam berturut2 aku ber'dinner'kan buah jambu & mangga muda cicah asam serbuk same kuah rojak mak bee!Kunun2 nak me'redeem' balik dirilah.Rasa bersalahlah kunun,then terasa ke'gendut'anlerr dengan sesemua makanan yang di'cekik' kat open house opis yang kat atas ni.Tula masa makan macam tak hengat donia....mendapatlah kau sekarang!Huwaaaaa

Comments

  1. wah tahniah yer dah pandai buat kek..ingatkan dah ada N3 psl master chef blogger tu

    ReplyDelete
  2. Mekasih Kak Ina..cuba2 suka2 jer.Nanti kite hapdet citer MasterChef eh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..